Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilke produkter og hvor lang tid brukte du på å våtslipe? Er de fortsatt bra eller blir de fort "slitt" igjen?

Bare frontlyktene som er våtslipt, baklyktene ble bare polert.

Står godt forklart her: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... 9-touring/

Baklyktene har blitt en smule redusert, men fortsatt tydelig bedre enn hva det var.

Frontlyktene holder seg bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har det skjedd noe med bilen, rutene står nå bedre i stil med bilen, og jeg slipper å sitte i et akvarium :P

Vanskelig å gjengi effekten med mobilkamera, men kan føye til at det er relativt mørkt sotet. 22% lysgjennomslipp fra B-stolpe og bakover, og 35% på frontrutene. Skillet er overaskende lite synlig, så jeg er kanonfornøyd! (Jobben er forøvrig gjort av Mihail her på forumet. Anbefales!)

IMG_20111010_155433.jpg

IMG_20111010_231648.jpg

IMG_20111010_231621.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også nettopp fått sotet min hos Mihail, kanonbra :) Din ble veldig pen med folie! Jeg tok ikke på frontrute, men lurer på om jeg ikke skal gjøre det likevel...

Mihail gjør en knalljobb, og med prisen tatt i betraktning så er dette helt perfekt :D

Det ble rett og slett utrolig lekkert med mørke ruter rundt om på Touringen din. Det setter defintivt prikken over i'en når du har valgt å kjøre "dark-look" stil.. :D

Er veldig fornøyd selv, vet at noen er uenige med meg, men jeg synes svart bil med svarte detaljer er helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk kontroll klokken 01:00 natt til Søndag er flott. Dette resulterte i mangellapp på soting på fremrutene samt for us-blink. Rutene ble sotet på mandag og fikk mangellapp på lørdag, knallbra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...