jorntg Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Heisann. Midt ca midt mellom fremhjulene, under, stikker det ut en plastkloss. Er det denne man jekker på?
jorntg Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Ja, den står montert i travers. OK, takk, kjapt svart Men hva gjør man bak? Bare jekker på diffen?
Hollabaloo Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Men hva gjør man bak? Bare jekker på diffen? Det er det jeg har gjort (har lagt en beskyttende jekk-gummipute mellom jekk og diff)
Tsbusa Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Skal jo også være jekkfester på/ved kanal bak også.
jorntg Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Skal jo også være jekkfester på/ved kanal bak også. Midt under, eller tenker du på de på sidene?
Stonescream Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Originaljekken passer akkurat inn i de plastfestene. Du har såklart jekkfester en 20 cm bak fremhjula og omtrent like mange cm foran bakhjula. På min ser det ut til at jeg også har jekkpunkt midt under motoren, så da har vi vel kommet til en konklusjon?
Otis Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Alle e39 har jekkpunkt midt under motoren, sånn ca. Det er slik Odd-M beskriver. Dette er da traversen. I tillegg til de 4 ute på kanalene såklart.
mudbug Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Originaljekken passer akkurat inn i de plastfestene. Du har såklart jekkfester en 20 cm bak fremhjula og omtrent like mange cm foran bakhjula.På min ser det ut til at jeg også har jekkpunkt midt under motoren, så da har vi vel kommet til en konklusjon? Jeg bruker den på plastfestene. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jack-Pad ... 35b2e3d118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå