Rasmuuuuus Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Ja, da var jeg den nye heldige eieren av BWM 525DA M-Sport. Bilen er på forumet fra før, så de fleste kjenner den sikkert igjen Legger til bare et bilde nå, kommer flere. Planen fremover er: Ettermontere navigasjon, M5 speiler og male calipper'ne svarte eller søve. Hva mener du? Andre forslag på ting som bør gjøres? VIN long WBADL01040GY10775 Type code DL01 Type 525D (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M57 Cubical capacity 2.50 Power 120 Transmision HECK Gearbox AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STANDARDLEDER/BEIGE E36 SANDBEIGE E (O7SN) Prod. date 2002-03-19 Order options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 216 SERVOTRONIC 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 555 ON-BOARD COMPUTER 630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER 650 CD PLAYER 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 705 M SPORT SUSPENSION II 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 773 WOOD TRIM 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS 818 MAIN BATTERY SWITCH 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 202 STEPTRONIC 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Information No. Description 473 ARMREST, FRONT 661 RADIO BMW BUSINESS Disse bildene er ikke av beste kvalitet, men har ikke fått kjøpt meg speilrefleks-kamera ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Spennende å se bilen videre nå, regner med at gammle eier (M-TECH) vil følge godt med her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmuuuuus Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Så vurdere jeg gule tåkelys-pærer, LaminX på baklyktene( I første omgan, så jeg finner ut om det er pent med sotet) så LaminX på hovedyktene. Da nokså mørkt, når bilen er svart. Oppdateringer vil komme fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Så vurdere jeg gule tåkelys-pærer, LaminX på baklyktene( I første omgan, så jeg finner ut om det er pent med sotet) så LaminX på hovedyktene. Da nokså mørkt, når bilen er svart. Oppdateringer vil komme fortløpende Jeg kjører selv med svart bil og gule tåkelys. Personlig liker jeg det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmuuuuus Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Da var fler bilder på plass. Bruker du gule pærer? Eller laminX? Eventuelt hvor mange Kelvin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Bruker gule pærer av typen X-D Light Lemon Yellow 2800k, selvom en kelvin skalaen som kjent ikke stemmer nøyaktig på halogenpærer. Men disse pærene er skikkelig gule, men har lite bilder som gjengir effekten skikkelig, men ligger noe i tråden min Pærene fåes kjøpt på realcar.no eller diverse BilXtra. Eller så finnes det et stort sortement av gule pærer på blandt annet eBay eller dioder.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hmm, syns e kjenne me att på nun tå bildan.. Æ du uppi gudbransdalen? Drit fin bil..! Har sikla på den sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmuuuuus Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Tror jeg prøver LaminX i første omgang. Hehe, ja æ frå uppi Lom. L du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Kjøm frå dovre men bur på lesja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Meget fin bil det der ja ..eneste er at 240 eksosen må vekk. Få ut to stusser eller 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Gratulerer med å få overta denne E39`n! Jækli tøft stuk på denne. Smell på ei penere potte så er du i "mål" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Se her ja.. Ikke fått med meg denne tråden før nå jeg. Jeg hadde tenkt å ha på gul laminX på hovedlampene og sprederne når jeg hadde LM kopiene. Det hadde nok blitt tøft! Nå er det nok best med en røkfarget film tror jeg. Ser du ikke har polert felgene, det må du få gjort! Synd du ble stoppa da. Føler med deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Synd du ble stoppa da. Føler med deg.... Nå trengs det forklaring. Blir nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmuuuuus Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Hehe, ble stoppet av biltrangsynte onsdag. Fikk mangellapp på ulik dimenson fram og bak, senkesett og soting. Jævla idioter!!!! Har fått TUV fra BBS på felgene nå da. Men coiloverene må jeg ta av, da det er D2 og sette på de orginale. Sotinga får jeg nå ikke av, så det får bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Hehe, ble stoppet av biltrangsynte onsdag. Fikk mangellapp på ulik dimenson fram og bak, senkesett og soting. Jævla idioter!!!! Har fått TUV fra BBS på felgene nå da. Men coiloverene må jeg ta av, da det er D2 og sette på de orginale. Sotinga får jeg nå ikke av, så det får bare være. Er så unødvendig! Skjønner ikke hvorfor dem stopper strøkne biler som denne, som er innenfor alle lover og regler, mens gamle vrak av volvo 240 for kjøre videre som sleiker bakken! Ble selv stoppet i fjor med min bil, men da med ORGINALE E39 M5 felger.. det sier litt! Men du får ikke av filmen? Kan du ikke bare dra på dynga og se om du finner nye vinduer? så kan du bare bytte de? Og sette på de med film når du har vært hos vegvesenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå