-Roger- Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Knalltøff og riktig utstyrt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Noen som vet kordan eg får blåtannen opp å gå ? og hvor i all verden jeg finner tempraturen på motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Har du ikke tempmåler under turtelleren da? Det har jeg på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Har du ikke tempmåler under turtelleren da? Det har jeg på min. Nope :/ Har kun den der forbruksmåleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Blåtann aktiverer du vel fra Idrive? Se i brukermanualen! Tror det skal være en egen brukermanual for tlf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Da her eg lakket nyrene svart Synest det ble en meget fin forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå