Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han som sa han sku kjøpe etter helga, skulle selvfølgelig ikke ha allikevel. Som alle andre her inne, gir de bare falske forhåpninger. Er drit lei.

Vet ikke om eg orker å ta sjangsen med å sette inne svart skinn interiør når det er komplett grått. Itillegg må eg leite etter sorte seter og mulig sidepaneler så er mye jobb. Så må desverre takke nei til det.

Baksetet er hel rygg ja. Er ikke varme i framsetene. En av grunnene til at eg ikke har satt dem i bilen min. Side panelene er fra en engelsk bil og noe slitt/skadet. Det betyr at framme er bryterpanelet til sjåfør på høgre siden istedenfor venstre som det er på en norsk bil. Bak passer det nok om du har el vindu. Men du kan få med alle 4 sidepanelene for 150kr. Så kan du demontere å gjøre ka du vil med dei.

2000,- for alt er gi bort uansett.

ok, da vet jeg ikke om det blir like interessant. Er en fordel å ha varme i setene også om det er skinn. Men gi beskjed om du skulle ombestemme deg da. Jeg kan alltids ta bilde av baksetet,så du får sett hvordan sort blir til grått interiør ellers.

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja ta et par bilder så kan eg tenke litt på det :)

ok, det kan jeg selvsagt gjøre. Kan sendes på mail om du har en adr. Send adr på pm du.

Jeg synes selv iallefall at det ble stilig med sort interiør. Bedre enn forvetningen.

Skrevet
Mulig du har fått spørsmål tidligere i tråden, gidder ikke lese gjennom alle sidene.

Selger du bakseteryggen løst?

Er ikke så veldig interessert i det. Vil selge alt samlet.

Baksetet er jo alene verdt vertfall 2000kr for det er helt strøkent utenom ei lita oppskraping som du nesten ikkje ser. Førerstolen er nokså strøken den og. Men passasjer stolen har hatt bedre dager.

• 3 weeks later...
Skrevet

Eventuelt så kan jeg være interessert i å kjøpe alt komplett på nye året om lønna er riktig. Dvs dørsider,setene evenuelt intr. i andre deler om du har til e39(se signaturfelt).

Skrevet

Selger helst komplett da eg vil bli kvitt det ASAP.

Kom med bud på pen og godt behandla stol Jørnkr.

og host opp penger Opeth så er det ditt ;) Har hørt den før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...