Gå til innhold

Felgvalg 1-serie (E87)

Jokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Har no gått til anskaffelse av en 06 120d. Men vil ha noen litt tøffe hjul på. Vanskeli å finne bilder av e87 med forskjellige hjul. Håpte kanskje noken har på forumet hadde litt bilder eller forslag.

Tenkt litt på Breyton vision og csl. Men er på langt nær sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker! Gode forslag. Performance felgene var tøffe på 1-serie. Men de på det bilde her vart i minste laget syns eg. Finnes det noen replika av disse performance felgene? Er noe stiv pris på disse (har sjekket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey,

Here you have a list of rims that are possible on the 1series (made by the german 1series Forum)

http://www.1erforum.de/felgen/am-1er-mo ... 13401.html

I had the Performance 269 on my former 1series. Those are my favorites!! :mrgreen:

(But don´t take replicas!) You get them for approx. 1000 Euros, maybe less ( for 4 Rims) in Germany.

Here you can see them:

http://www.1erforum.de/umbauten/alex-s- ... ost1067426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan 1er sluke 9x19 ET44? Tenker litt på å selge mine Breyton Vision hjul.... Men trenger litt shinings i form av ny lakk (synes jeg selv).

Det gjør den, men hvis bilen de skal stå på er senket endel vil det subbe.

Kjører med 9x19 ET46 og 255\30 dekk på min egen, å det er tilnærmet kant i kant (offset).. subbet endel inntil jeg beit i det sure eplet og justerte opp høyden noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan 1er sluke 9x19 ET44? Tenker litt på å selge mine Breyton Vision hjul.... Men trenger litt shinings i form av ny lakk (synes jeg selv).

Send meg gjerne litt mer info. Lakkering kan eg ordne sjøl. Er de kantkjørt og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett noen med våres GS spider og raptor felg med ET40 8.5" .

kommer godt ut ihjulhusa 8)

Kommer lite felger opp når eg søker på reg.nr. på 1-serie. GS spider såg ikkje så verst ut. Men syns de blir litt for "vanlig". :) raptor finner eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...