Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger min e46 318 nå grunnet innkjøp av nyere bil..:P bilen er gos lakkert hele for 2 år siden fronten er bygget om til facelift front, minimalt med rust. service er akuratt tatt med nye bremseklosser foran, skiver foran, plugger, olje+ filter, klimafilter, luftfilter... bilen startet å går men står for det meste stille om dagen grunnet ny bil. utstyr: Skinnseter(ikke sport), klimaautomatic, soltak, cd veksler, sportsratt eller hva de kaller det:P men ikke multifunskjon.

Bilder kommer!!! spørsmål eller interissert så send en pm;)

TLF: 41223545

Skrevet

Ja lakkert på serriøst lakk verksted.. men bilen er ikke 100% strøken lenger men er ikke noe shabby shit heller for å si det sånn.. en rubbing å polish så blir den rimelig blank igjen ;) Jeg starter på 46000,- ;)

Skrevet

kan ordnes strax men er muligheter for prøvekjøring osv hvis det ikke er for langt unna man bor da :P skiftet nylig frontrute som jeg ikke har nevnt ovenfor og tektylbehandlet under.. skal prøve å få lagt ut noen bilder her snart ;)

Skrevet

jeg bor i drammen/Lier.. Bare å ta kontakt hvis du/dere er interisert i å kikke.. er noen småting som skal gjøres før salg men dette skjer fortløpende(sette på en lokari skjerm og skifte lluftmassemåler og få på noen bedre dekk siden sommer dekk er ganske slitt å vinter er ikke sikker ;) send gjerne meld på 41223545 (Thomas)

Skrevet
Om bilen ikke allerede er solgt, kunne du vært grei og lagt ut noen bilder av den! Kan være veldig interessert om den er i ålreit stand :)

X2! Har veldig lyst på...

Skrevet

ja okei men har ikke fått tid til å vaske den enda men kan knipse et par bilder av den i dag ;) er en liten bulk på den som jeg rettet og som blir flekket ut i dag men bilen trenger litt stell på karrossen i histen å pisten, men absolutt ikke noe store saker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...