bmwelsk Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Selger min e46 318 nå grunnet innkjøp av nyere bil.. bilen er gos lakkert hele for 2 år siden fronten er bygget om til facelift front, minimalt med rust. service er akuratt tatt med nye bremseklosser foran, skiver foran, plugger, olje+ filter, klimafilter, luftfilter... bilen startet å går men står for det meste stille om dagen grunnet ny bil. utstyr: Skinnseter(ikke sport), klimaautomatic, soltak, cd veksler, sportsratt eller hva de kaller det:P men ikke multifunskjon. Bilder kommer!!! spørsmål eller interissert så send en pm;) TLF: 41223545
bmwelsk Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Ja lakkert på serriøst lakk verksted.. men bilen er ikke 100% strøken lenger men er ikke noe shabby shit heller for å si det sånn.. en rubbing å polish så blir den rimelig blank igjen Jeg starter på 46000,-
bmwelsk Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 kan ordnes strax men er muligheter for prøvekjøring osv hvis det ikke er for langt unna man bor da skiftet nylig frontrute som jeg ikke har nevnt ovenfor og tektylbehandlet under.. skal prøve å få lagt ut noen bilder her snart
bmwelsk Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 jeg bor i drammen/Lier.. Bare å ta kontakt hvis du/dere er interisert i å kikke.. er noen småting som skal gjøres før salg men dette skjer fortløpende(sette på en lokari skjerm og skifte lluftmassemåler og få på noen bedre dekk siden sommer dekk er ganske slitt å vinter er ikke sikker send gjerne meld på 41223545 (Thomas)
bmwelsk Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 bilder kommer;) må bare surre meg til å få lagt de ut
Jorheimen Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Om bilen ikke allerede er solgt, kunne du vært grei og lagt ut noen bilder av den! Kan være veldig interessert om den er i ålreit stand
Shattered Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Om bilen ikke allerede er solgt, kunne du vært grei og lagt ut noen bilder av den! Kan være veldig interessert om den er i ålreit stand X2! Har veldig lyst på...
bmwelsk Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 ja okei men har ikke fått tid til å vaske den enda men kan knipse et par bilder av den i dag er en liten bulk på den som jeg rettet og som blir flekket ut i dag men bilen trenger litt stell på karrossen i histen å pisten, men absolutt ikke noe store saker
bmwelsk Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 bump midlertidig bilder kommer i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå