Gå til innhold

BMW Alpina B3 3,3 cab selges for 240,000 ingen pruting!!!


Kajmer
 Share

Anbefalte innlegg

Spiller vel ingen rolle om de ble lagt ut på foregående side, bildene i seg selv hører hjemme i tråden de sier det motsatte av det selger påtår - nemlig at bilen ikke er vinterkjørt.

Det var jo en annen fyr som posta de helt uoppfordret, så da hadde du vel angrepet han også..

Det morsomme er jo at selger ETTER at disse bildene blir forevist han har nerve til å skrive "ikke vinterkjørt!".

Da fortjener han å få de bildene postet en gang til.

Så ro deg ned [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig å trekke frem at bilen er vinterkjørt? Det er viktig når det opplyses om at den ikke er det.

Så du kan legge vekk alle utropstegnene og stavefeilene. Jeg ville bare informere.

Om du ser et par sider tilbake, evt leser hele tråden som jeg hadde gjort om jeg var interesert i bilen, så hadde du allerede sett de bildene med bilen på vinterføre.

Nåværende eier var heller ikke klar over på tidspunktet han kjøpte bilen at den var vinterkjørt, siden firmaet han kjøpte bilen fra også hadde opplyst om at den faktisk IKKE var kjørt på vinteren.

Personlige angrep myntet på meg pga en i for mye i en setning, kan du ta på en pm. Så kan vi gjøre en helaften ut av det.

Dessuten, dette er heller ingen annonse, så det er ingenting som er feilinformert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle om de ble lagt ut på foregående side, bildene i seg selv hører hjemme i tråden de sier det motsatte av det selger påtår - nemlig at bilen ikke er vinterkjørt.

Det var jo en annen fyr som posta de helt uoppfordret, så da hadde du vel angrepet han også..

Det morsomme er jo at selger ETTER at disse bildene blir forevist han har nerve til å skrive "ikke vinterkjørt!".

Da fortjener han å få de bildene postet en gang til.

Så ro deg ned [-X

Ja og det så jeg heller ikke noe galt i da jeg fant ut av at bildene var postet tidligere! Jeg er enig med deg i at selger fortjente å bli opplyst om bilde en gang til når jeg så situasjonen i ett annet lys.

Så ro DU deg litt ned mister... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende eier var derimot fullt klar over at bilen var vinterkjørt, inkludert bildedokumentasjon på dette, når han la ut annonsen for salg med ordene "ikke vinterkjørt!".

Da er det greit å påpeke det.

Jeg spør deg, hvilken annonse? Dette er en bildetråd, ingen annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det så jeg heller ikke noe galt i da jeg fant ut av at bildene var postet tidligere! Jeg er enig med deg i at selger fortjente å bli opplyst om bilde en gang til når jeg så situasjonen i ett annet lys.

Så ro DU deg litt ned mister... [-X

Selger vet jo at bilen er vinterkjørt så det synger. Og skriver at den ikke er det.

Sånne ting irriterer meg. Ærlighet bør etterstrebes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende eier var derimot fullt klar over at bilen var vinterkjørt, inkludert bildedokumentasjon på dette, når han la ut annonsen for salg med ordene "ikke vinterkjørt!".

Da er det greit å påpeke det.

Jeg spør deg, hvilken annonse? Dette er en bildetråd, ingen annonse.

Neivel, orker ikke diskutere dette mer.

Reagerte bare da jeg så bilen selges "IKKE vinterkjørt!!" på side 4.

Og på side 3 ligger det masse bilder av en megaskitten bil som butikk-kjøres midt på vintern.

Da begynner jeg å lure på om han tror folk er idioter...

Men orker ikke å diskutere mer, er bare lite begeistret for uærlige folk generellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]

Selger vet jo at bilen er vinterkjørt så det synger. Og skriver at den ikke er det.

Sånne ting irriterer meg. Ærlighet bør etterstrebes.

Jeg tror jeg aldri har skrevet noe slikt før, men her er det virkelig på sin plass; +1 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...