erxzn Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 hei på dere:D Lurte bare på en enkel sak, hvordan får jeg av sideblink glassene på en 528 e39?? er det bare klips elr på det knekkes av? og en ting til. av og til, når jeg for eksempel ligger i 3 giret på 2k omdreininger, og skal gasse på så går turtallet opp ganske så fort, men bilen trekker ingen ting, men den sakker ikke ned farten heller, noen som har vært ute for dette med en 528 e39 1997 mod? gått 180 000. er på alle gir, ikke bare 3.. Mvh Daniel Andersen
Robin L Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 er det de på siden av skjermen du tenker på ` isfåfall: du drar de bare frammover trur jeg det var. eller bakover. prøv litt forsiktig. men ikke dra de utover... er det de i frontlyktene, så må du ta ut lykta og dele glasset fra selve lykta. 7 er det automat eller manuell du har?
erxzn Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 okey, takk for svar, er de på sideskjermene.... de er gule mens resten av alt på bilen er hvitt... er en manuell.. kjøpte i juli
erxzn Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 er forresten en shadowline utgave også med svarte lsiter rundt dører etc.... også har det begynt å komme "litt risting" i bilen.. bare helt plutselig.( er en drittvei de 50 siste meterene til jobb, steinvei) så rister bilen litt når jeg kjører nå.. har sjekke alle hjul etc med å dra og gynge på de.. ingenting som virker gåent av lager etc.... noen som har hatt det samme?
LK Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Det med sluringa hørets ut som gåen clutch Risting i E39 kommer ofte av dårlige foringer i casterstagene i forstillinga. Forsvinner ristinga når du bytter til vinterhjul er det hjula som ikke er balansert.
erxzn Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 okey.. men det med sluringa skjer bare av og til, gjerne visst jeg girer fort, men også visst jeg bare plutselig gir gass... også merker jeg at den "hopper" ved lavt turtal i 1 gir når jeg skal gi gass... Det med ristinga skjedde bare over natta for å si det sånn... har vært helt konge å kjøre frem til for et par dager siden da jeg merket dette....
erxzn Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 ehm, fikk pris på bytte av clutch, 7800 kr. er dette dyrt elr billig? han nevnte noe om at svinghjulet også kunne være noe gåent? noen som har kjennskap til dette?
Robin L Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 normal pris trur jeg. fikk pris på 8k på tdsn min jeg og. du kjøpte den i juli sier du. 528 manuell... vet om en som solgte en i ca den tiden. sort med brunt skinninteriør, muligens cv regga?
erxzn Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 okei. ehm nei er ikke den, denne er med stoff interiør, kjøpte den i nerheten av Arendal
Robin L Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 aaa. tenkte bare at det kunne være samme bilen siden det ikke er mange 528 manuell
erxzn Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 vet.. fins ikke så mange av de, og denne var i VELDIG fin stand bare gått 175 000 også? du har ikke peiling på hvor langt de osm regel går ? Er veldig fornøyd med bilen til nå, er et minus og det er at den bruker mye bensin i forhold til gamlebilen, ( golf 4, 1,6 liter) hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå