Gå til innhold

DAGERIK's E39 520

dagerik
 Share

Hvilken plastikk skal jeg gå for til våren??  

33 stemmer

1. 1. Hvilken plastikk skal jeg gå for til våren??

• M kopi hele vegen(inkl. bakrute senker og bakluke lippe)
      14
    • Aeurodynamik fanger(inkl. bakrute senker og bakluke lippe)
      2
    • M kopi hele vegen(uten bakrutesenk og baklukelippe)
      9
    • Aerodynamik( uten bakrutesenk og baklukelippe)
      3
    • Orginalt, heller bruke pengene på coilovers å andre ting
      5

Anbefalte innlegg

Jeg ville sett om der er en "bulkereperatør" i nærheten, de burde klare å fikse det uten behov for lakkering. Hadde en til å ordne noen parkeringsbulker på e46-en, og det er klin umulig å se hvor de bulkene var nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Stemte på nr. 3, men har du vurdert alpinaleppe? Garantert til å skille seg ut. Alle skal jo ha M-Sport.

Har tenkt mye på det ja! Men om du ser på bilder fra side en, må jeg uansett bytte fanger.. Så er litt usikker på om jeg vil invistere i ny orginal fanger, eller kjøpe m.. Men får lete litt rundt etter prisforskjell på M fanger og ny org. fanger + alpina lippe.. Har du tips om hva som passer av bakfanger å skjørt til alpina fanger da? Burde kansje lagt inn både aero og alpina lippa i avstemminga.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på nr. 3, men har du vurdert alpinaleppe? Garantert til å skille seg ut. Alle skal jo ha M-Sport.

Har tenkt mye på det ja! Men om du ser på bilder fra side en, må jeg uansett bytte fanger.. Så er litt usikker på om jeg vil invistere i ny orginal fanger, eller kjøpe m.. Men får lete litt rundt etter prisforskjell på M fanger og ny org. fanger + alpina lippe.. Har du tips om hva som passer av bakfanger å skjørt til alpina fanger da? Burde kansje lagt inn både aero og alpina lippa i avstemminga.. :P

Vurderer seriøst Alpinaleppe selv, spesielt siden den passer bra med de standard skjørtene og bakspoiler på e39.

Nå tror jeg du kan få tak i komplett Aplinafront og, ikke bare leppe. Ligger vel kanskje en eller to til salgs her på forumet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering..! :) Liten, men ligger faktisk 7-8 timer i det! ;o

Å de timene ble brukt på å legge opp kabler til under door lighting, welcome lights eller hva faen de heter...

IMAG0462.jpg

IMAG0460.jpg

Er vellldig interessert i dette her selv.. Men var det ikke lagt opp lys der fra før av ? Det er under dørene, ikke sant ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...