DANI Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 blei nå litt for mye synns nå eg :)konne spart seg for alt cabonen å led lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Hehe. Ja du mener? Hjelper ikke å ha masse skit under panseret når folk peker og ler Og interiøret ble komplett ødelagt av de listene. Hadde de vært f.eks. sort blank så hadde det interiøret gått rett hjem hos meg. Mener absolutt at det er en rå bil, med de herlige 670 hester, er nok rått med 670hk, men er fremdeles en høy traktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Hehe. Ja du mener? Hjelper ikke å ha masse skit under panseret når folk peker og ler Og interiøret ble komplett ødelagt av de listene. Hadde de vært f.eks. sort blank så hadde det interiøret gått rett hjem hos meg. Mener absolutt at det er en rå bil, med de herlige 670 hester, er nok rått med 670hk, men er fremdeles en høy traktor i så fall veldig dyr traktor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Huff! Ser jo ut som et romskip! BMW-utgaven av delorean, den frem-og-tilbake-i-tid-bilen? Jeg likte rattet og pedalene da, men en slik bil burde da ha sort interiør? Og ikke oransje-brune seter, og hvertfall ikke lysebrune trelister! X6 liker jeg best i Hartge-utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Fryktelig synd og bortkastet når et bodylit og noen lamper får en 2-mill. bil til å se ut som en hjemmestyla japanracer. En wannabe-bil,hverken BMW eller pårsje kaienne. Samme råtne plastkit'et til dem begge da,med samlet,uheldig eksos i ræva. Diodestriper i fronten på en BMW er neinei uansett hvilken styling du velger. Blir som "lexus" baklamper.. FAIL: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 X6 ser jo ut som en strandet hval i utgangspunktet, å klaske på plastikk som en skulle tro er designet av en 13 åring gjør det ikke noe bedre, interiørfargen kunne jeg heller ha levd med bortsett fra de listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hmm.. Meget kreativt Nå syns jeg bilen ikke var så tøff lenger...... Også en Ford da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Fryktelig synd og bortkastet når et bodylit og noen lamper får en 2-mill. bil til å se ut som en hjemmestyla japanracer.En wannabe-bil,hverken BMW eller pårsje kaienne. Samme råtne plastkit'et til dem begge da,med samlet,uheldig eksos i ræva. Diodestriper i fronten på en BMW er neinei uansett hvilken styling du velger. Blir som "lexus" baklamper.. FAIL: Firmaer som får Påssje Kaienne til å se enda verre ut enn utgangspunktet også. Åsså Techart som er passe gromt i utgangspunktet Eneste er felgene som jeg synes er gromme på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hehe. Ja du mener? Hjelper ikke å ha masse skit under panseret når folk peker og ler Og interiøret ble komplett ødelagt av de listene. Hadde de vært f.eks. sort blank så hadde det interiøret gått rett hjem hos meg. Mener absolutt at det er en rå bil, med de herlige 670 hester, er nok rått med 670hk, men er fremdeles en høy traktor Enig og uenig. På isbanekjøring i vinter hadde en kollega av meg med en x6 211hk diesel. den hadde piggfritt! Min z3 M coupe med 2mm for lange pigger og 321 hk hadde ikke mulighet til å følge med den traktoren. Begge kjørte begge bilene og var raskere med x6en. Det er faktisk noe helt rått med balansen og tyngdpunktet i den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Syntes den er rå den ,der jeg Er kanskje litt i drøyeste laget, men det kler den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå