haybimmsen Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Va riktig så fin den gullsaker, men har gjort såpass masse med e36en min no at e må nesten ha den litt:p meen e46 e jo bare kremen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 e46 holder seg meget bra utseendemessig sammenligna med mange nye biler.. fint svev i 6eren også men sugen på en nyere 320d kjenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Tuusen takk for tilbakemeldingene Ja, satser på at bilen blir fin tilslutt, den er iallefall på bedringens vei allerede, og skal ta litt og litt fremover, helt til jeg er fornøyd Veldig kjekt med noe litt nyere Martin, kan ikke sammenlignes med E36'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Prøvemonterte fronten idag, fikk endelig støtfangerbjelken! En av boltene til bjelken satt naturligvis altfor godt, så klarte å dra av bolten når jeg skulle skru av den gamle bjelken.. Får prøve å få fatt i en ny en i morgen Har også fått spylerdysen, samt at jeg har fått henta meg ett nytt panser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Flotte greier:D skaffa du et panser til me åsså da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Hehe, ingen problem ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Må vell ha meg chrom på endestussene ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Bilen har kommet seg noen millioner hakk i ditt eie ser det ut som. Begynner å se veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Har fortsatt ikke fått bytta panseret, spylerdysa og glideren til fangeren på passasjersiden, men ting går iallefall fremover! Blir bra tilslutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Mye må man ut for en bil å sånnen stand ca? er på utkikk selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Det er konfedensielt Ingenting nytt herifra egentlig, jobber mye, og når jeg har fri er det stort sett regnvær ute... Skulle gjerne hatt en varm garasje å sette fronten inni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ingenting nytt å fortelle fra denne fronten nå heller, det eneste nye med bilen er vell full tank Men det blir! Panseret som står i boda er gira på å bli montert, så vi får se om det ikke blir temmelig fortløpende Tenkte forresten å kjøpe chromstusser til eksosen, noen som har erfaring med noen spesielle? Må man kanskje på forhandler for å finne noen som ser skikkelig bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Finfin Glad for at bilen havnet hos deg! Misunner deg rattet ditt! Sexye greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Må vaske for hånd Håvard:D fåpå panser ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå