Gå til innhold

bilsvindlere...

frk.stake
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kjipt å høre sånne ting. Men hvertfall kurdere bør unngås når man skal handle bilen, så å si ville jeg unngå oslo heller, siden det er der den dritten skjer mest. Hadde en venn som kjørte til Halden, skulle kjøpe seg en s40, da han kom til halden, fant selgeren om at nøkkelen var borte. Han holdt på banke ..... av han, siden han kjørte helt fra trondheim. Men for kurderens lykke ble han stoppet av en annen venn. Km justeringen er de flink til. I oslo er det alt for mange som selger bilene med nedjustert km.- stand. Unngå "shit", kjøp biler med servicehefte, som kan bekreftes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute for noe av det samme.

Jeg blir så forrbanna pisst når våre nye landsmenn bruker "synd noen skal ødelegge for alle, for vi er snille". Kjøss mæ i ræva! For de lyver så det renner av de. Alltid når de sier det, så lurer de deg. Det er nu iallefall min opplevelse. Jeg er NAF medlem, fint med advokat og slikt, men hjelper ikke en drit når de ikke svarer tlf, ikke kommer til avtaler og nekter og betale tilbake. Og hvorfor har alle polakker 3 barn hjemme i polen som fryser og er sulten og mor er død, mens stakkars far er her og prøver å skaffe penger til mat?

Er det rart at man blir rasistisk? Ja du leste riktig, rasistisk! Møkk lei av at man så vidt sier noe, så blir man kalt rasistisk, så ikke skyld på meg for at jeg er rasistisk. Det er alle våre ikke rasistiske nye landsmenn som sier at jeg er det. Blæ, feil forum å ha utblåsning på. Beklager, trekker alt tilbake hvis jeg sier noe feil eller sårer noen, ønsker ikke å være vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en bilmekaniker på besøk her idag som er bombesikker på at det er toppakning...derfor vannet i spjeldhuset.

de har sansynligvis bare fylt opp med vann i stedet for frostvæske..vi sjekka og det var så godt som bare vann på..

du?? siden der er vann i spjellhus er det fullt mulig der er vann der bremsekraft forterkeren er v side helt oppe med front rute under pollen filter boxn. har hatt flere E39 med dette på jobb med meg, jeg er selv bilmekniker/verksmester å holdt på med bil i 17 år nå.

Hadde dette vært toppakning så hadde du hatt problemet heletiden. for meg høres dette ut som om samme problem som på dem bilene vi har hatt med tett drenering på v.s front. da får du dette problemet med vann i spjellhus, eller om spjellhuset er sprekkt, der går kjølevæske igjennom dette.

sjekk disse to plassene før du river topp

lykke til med jakten, jeg hadde aldri faen gitt med på dette,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute for noe av det samme.

Jeg blir så forrbanna pisst når våre nye landsmenn bruker "synd noen skal ødelegge for alle, for vi er snille". Kjøss mæ i ræva! For de lyver så det renner av de. Alltid når de sier det, så lurer de deg. Det er nu iallefall min opplevelse. Jeg er NAF medlem, fint med advokat og slikt, men hjelper ikke en drit når de ikke svarer tlf, ikke kommer til avtaler og nekter og betale tilbake. Og hvorfor har alle polakker 3 barn hjemme i polen som fryser og er sulten og mor er død, mens stakkars far er her og prøver å skaffe penger til mat?

Er det rart at man blir rasistisk? Ja du leste riktig, rasistisk! Møkk lei av at man så vidt sier noe, så blir man kalt rasistisk, så ikke skyld på meg for at jeg er rasistisk. Det er alle våre ikke rasistiske nye landsmenn som sier at jeg er det. Blæ, feil forum å ha utblåsning på. Beklager, trekker alt tilbake hvis jeg sier noe feil eller sårer noen, ønsker ikke å være vond.

Det kalles ikke rasisme. Selv er jeg ikke norsk, men helt enig med deg, skjønner ikke hvorfor folk ikke greier og gjøre det på en ordentlig måte. Ble selv lurt gjennom finn, og kunne ikke gjøre noe med det, takk gud det var ikke så mye jeg overførte til en ukjent konto. Det jeg ble forbanna i, var at politi ikke fikk lov å sjekke hvem som eide kontoen, så saken gikk i dassen.

Når det gjelder polakker, så spørsmålet mitt er " Hvorfor i h.. de ikke betaler skatt", når vi som jobber må punge ut til staten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen syke idioter dette er. Jeg hadde prøvd å involvere politiet så mye som mulig.

Vet du hvor de bor?

Har du noen tlf nr de legger på med? for hvis du anmelder det kan politet finne ut hvem nr står på. Da får de fornavn, etternavn, fødselsdato og adresse på den personen simkortet/nr står på

Du kan også lete gjennom finn, og se etter sånne ''bra billige for godt til å være sant'' salg og se om det blir brukt samme nr/adresse og navn, for å fiske dem.

Håper det ordner seg for deg altså. For det de har gjort er kriminelt og straffbart

De har begått blandt annet: Bedrageri og dokumentforfalskning.

Ikke hør på de som sier: du har fått en billig bil til bra penge blablabla, du har blitt lurt, IKKE gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oberst:

Okei...tusen takk for det rådet! skal sjekke dette ut i morra.. Det var som regnvann det vannet som lå i huset så mye mulig dine mistanker er rett..

vil det i såfall komme vann i oljen også da? Oljen er litt grå og under lokket på oljepåfyllingen var det vann..men det virket også som rent vann ikke frostvæske.

Nei, jeg skal ikke gi opp denne saken..bilen virker ok ellers men det får være grenser for hva man skal finne seg i..

ærlighet varer lengst og jeg har en klokkeklar tro på at det er en nemesiss for alle..!

thanx a lot...virkelig..

heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess..jeg vet deres adresse og en haug med tlf nr.. Kommer ikke til å gi meg..! Tenker også på de som kommer etter meg, for de forsetter

jo såklart så lenge det går metoden. Har sendt inn til tv2 hjelper deg om å ta opp saken :-) hvem vet kanskje...eller kanskje ikke ifrykt for

rasisme-spørrsmålet.. anyway, Jeg står på!

Takk..for engasjementet folkens! jeg er selv både skuffet, rasende og oppgitt..why lissom?

smil på lørdagskvellen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nyt resten av kvelden og ta det heller imorgen/mandag. Men husk få politet til å bli med på døra deres og banke på :) hvis ikke så må du anmelde dem, og ringe politiet HVER dag og mase :P

Skjønner at du er sinna, hvem hadde ikke vært det?

Hater utenlandske som får en sjanse til å komme til norge også missbruker de godene de har fått, og ja er utlending selv, men oppfører meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aigin; jeg driter helt pent i om hun har fått denne bilen billig, for nei, det er ikke spesielt billig for en 2000mod 520i. En ting er om den ikke er strøken, dette er noe helt annet, planlagt og gjennomført svindel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder svindling ved bilhandler er vel strengt tatt etniske nordmenn fremdeles på versting-toppen.

Eneste forskjellen nå,er vel at så fort noen av utenlandsk opprinnelse gjør noe sånt,er folk mye reddere for represalier. "de drar jo kniv og jeg vet ikke hva"

Dette er egentlig bare tull,snakker de vold,kan jo det løses enkelt ved å enten få dem fengslet for dritten de begår,eller bruke så harde midler at de skjønner de køddet med feil person. Det er lett å brenne opp biler,klippe bremserør,slå noen halvt ihjel,stalke familien deres og vise dem bilder av barna på vei til skolen etc, men normale folk gjør ikke sånt. Vis dem at du ikke tar imot dritt ved å gå rettens vei. Truer de deg,anmeld dem. Skaff deg mulighet til å ta opp samtaler på tlf'en din,skulle de true deg der. Det skal,i en rettferdig verden,ordne seg for snille jenter og gutter,men av og til må man hjelpe rettferdigheten litt med noen dult i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aigin; nei ikke spesielt billig. For det første så er ikke de prisene som annonseres helt riktig med virkeligheten på biler som er vanskelige å selge. Videre er jo eksemplene dine stort sett facelift biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...