Gå til innhold

Magne's E30 "M3" s38 turbo - 613 whp


magne_
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for mange fine komentarer! Bilen er jo ikke ferdig utvendig, men nermer seg vertfall :)

ååååååå sattan så digg... M3 e så mye råere enn detta std E30 skrotet eg har #-o

Jeg er nå ikke helt enig med deg da. Det er pent med std e30 også! Men klart, hadde vært kult med m3 breddere på din ;)

Steike får et stykke biff! :-D:applause:

Men skal du montere noe flap på spoileren? Og hvorfor diesel endestykke?? #-o

Det begynner å bli lenge siden, men jeg har lagt ut bilder fra når jeg borret opp huller, og prøvemonterte flappen på vinga :) Denne blir nok montert ganske snart..

Jeg har diesel endestuss fordi jeg synes det ser pent ut! :) Det er også endel mer praktiskt, en f.eks DTM stusser som legger igjen sotpartikler på hele bakdelen av bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått flyttet bilen fra lakkereren, til garagen hvor den hører hjemme! :)

Det gikk greit nok. Jeg har funnet ut at jeg må ha en liten bensinlekasje. Fordi, jeg fylte 10 liter på bilen for 1,5 uke siden, og har nesten ikke hatt start på den etter det. Men når jeg kjørte bilen, så gikk den ikke skikkelig med mye pådrag. Og etter hvert, så sveiv den plutselig veldig dårlig, og døde ut for meg.

Jeg så jo for meg at det var noe veldig galt, men bare for å ha gjort det så sjekka jeg bensintanken. Og den var (heldigvis?) tom.

Ellers gikk det forholdsvis fint :)

2013-04-16153151_zps621631c7.jpg

2013-04-16153158_zpsb81dafdf.jpg

2013-04-16210609_zpsb9fa27db.jpg

Jeg har også fått montert flappen! :D

2013-04-17174436_zpscafbf881.jpg

2013-04-17174501_zps46baa3c7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! :)

Takk! :)

helt nydelig bil det der :) men chrome speil ? nei nei nei nei. lakker dem samme farge som bilen:) forstår at du bytter dem ut, di gammle var ikke spesielt pene nei.

Hehe, det var vertfall en ærlig mening! :)

Det med chrome speila var bare tull. Jeg er egentlig en veldig lite alvorlig person, men her i tråden virker det nok ikke slik. Jeg fikk heller ikke lagt ut noen aprilspøk, så jeg tok en på etterskudd! :P

Ellers så er det di gamle stygge speila som skal på bilen ;) Jeg synes dem passer bra til e30, det er jo orginalspeila.

Fytti flate å nydelig den bilen din er!!:').. m3 e30 er ett nydelig karroseri!

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Takker! :)

Ja, det er vertfall et av mine favoritt karosseri! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...