Gå til innhold

SOLGT '96 E36 328i M-Tech (lite filmklipp på s.14)

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker alle mann :)

hehe ikke noe problem, bedre at de blir brukt en støver ned hos meg. må få til en photoshot av begge bila til sommern synes jeg :)

Det ordner vi jo lett! :D

Dette ble bra, orange mot lilla er ikke feil ;)

Få på noen skikkelig felger nå og mye senk så er denne perfekt!

Nei, OEM ftw ;) Nesten så den er litt kjedelig nå, men får se om jeg finner på noe til sommeren.

Det blir nok Hartge og mer senk til sommeren, så satser på at den blir bedre da :)

Denne har gått meg hus forbi..! :shock: Hehe, nydelig bil Tore! ;) Passet seg veldig bra med oransje blinkers og Throwing Stars :)

Takkerrr :) Ja, synes det funka fint jeg også.

for noen gromme hjul!! haka datt et par hakk ned når jeg så dem :D

Hehe.. Hyggelig å høre :) De er jo egentlig ikke sååå übergromme da, men til vinterhjul så er det mer enn bra nok!

Hadde du fått chromma kantene på felga så hadde dem vært tøffe :)

DET skjer ikke :P Umulig å holde det blankt og fint nå på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZhilleN: Nahh..hvis jeg skal forkromme så koster det jo dollars. Alternativet er jo å fjerne lakken og høyglanspolere, men da kreves det en god porsjon vedlikehold pga det hersens saltet på vinterstid. Mao. er det ganske uaktuelt også :P

Performance27: Usikker hvordan de gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten morsom update her :) Noen av moderatorene på http://www.oijoij-society.com/ ville ta noen bilder av bilen og lage en liten rep om den, så jeg møtte den ene av dem i Oslo sist helg for å fote litt.

Her finnes reportasjen: http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=7550

Dette forumet er i bunn og grunn som den svenske utgaven av stanceworks og er absolutt verdt å ta en titt på hvis du liker lave og breie biler :) Forumet har ekspandert veldig raskt og fortsetter bare å vokse hele tiden, så jeg skal lett dra på ett av treffene de arrangerer til sommeren!

Har sett masse bilder og div. filmer fra fjorårets treffer de arrangerte, og det er ikkeno piss ;)

ETpSC.jpg

BftM.jpg

HcyGS.jpg

4Een.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...