ZhilleN Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hadde du fått chromma kantene på felga så hadde dem vært tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Takker alle mann hehe ikke noe problem, bedre at de blir brukt en støver ned hos meg. må få til en photoshot av begge bila til sommern synes jeg Det ordner vi jo lett! Dette ble bra, orange mot lilla er ikke feil Få på noen skikkelig felger nå og mye senk så er denne perfekt! Nei, OEM ftw Nesten så den er litt kjedelig nå, men får se om jeg finner på noe til sommeren. Det blir nok Hartge og mer senk til sommeren, så satser på at den blir bedre da Denne har gått meg hus forbi..! Hehe, nydelig bil Tore! Passet seg veldig bra med oransje blinkers og Throwing Stars Takkerrr Ja, synes det funka fint jeg også. for noen gromme hjul!! haka datt et par hakk ned når jeg så dem Hehe.. Hyggelig å høre De er jo egentlig ikke sååå übergromme da, men til vinterhjul så er det mer enn bra nok! Hadde du fått chromma kantene på felga så hadde dem vært tøffe DET skjer ikke Umulig å holde det blankt og fint nå på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Btw, når jeg ser bilde av bilen med hvitt tak så kan jeg ikke hjelpe for at jeg faktisk digger det Angrer litt på at jeg tok det av igjen, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Bruk de som sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Ja, det hadde gått ann det, men jeg vil ikke kjøre med søppelfelger på vinteren heller Det er lov å pynte bilen litt selv om det er snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hva heter felgene dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hva heter felgene dine ? Er de som sitter på E34 M5, tror jeg? Kan skifte deksel på de, throwing stars, turbine og sikkert andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Stemmer. De heter vel M-System 2, mener jeg. Borbetene er btw fortsatt til salgs, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 M system 2 er riktig ja Prøv da vel, du er jo crazy nok til og gjøre det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hvordan får man krommet kanten på felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 ZhilleN: Nahh..hvis jeg skal forkromme så koster det jo dollars. Alternativet er jo å fjerne lakken og høyglanspolere, men da kreves det en god porsjon vedlikehold pga det hersens saltet på vinterstid. Mao. er det ganske uaktuelt også Performance27: Usikker hvordan de gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 For å få ordentlig krom må man syrebade og elektrolysebehandle.. For å få blank nok kant tar du vekk lakken, våtsliper og polerer bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Orange blinkere FTW! Ser veldig bra ut med Throwing Stars, men blir nok enda noen hakk grommere med Hartge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 En liten morsom update her Noen av moderatorene på http://www.oijoij-society.com/ ville ta noen bilder av bilen og lage en liten rep om den, så jeg møtte den ene av dem i Oslo sist helg for å fote litt. Her finnes reportasjen: http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=7550 Dette forumet er i bunn og grunn som den svenske utgaven av stanceworks og er absolutt verdt å ta en titt på hvis du liker lave og breie biler Forumet har ekspandert veldig raskt og fortsetter bare å vokse hele tiden, så jeg skal lett dra på ett av treffene de arrangerer til sommeren! Har sett masse bilder og div. filmer fra fjorårets treffer de arrangerte, og det er ikkeno piss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Oi oi, gratulerer med reportasje da. Har du lastet opp noen bilder ute på Stanceworks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå