Evenol Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hvordan går det her da, Tore? Any updates, eller er det bare tut og kjør om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Ingen updates her Bilen fungerer perfekt. Gleder meg bare til det blir skikkelig sommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Syns du skal slenge på turbindekslene og ta en liten photoshoot før du legger om til sommerdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg jekka opp bilen i går, men det ble med det.. Han som solgte meg turbindeksla har sendt meg 3 høyre og 1 venstre deksel. Så, hvis noen har et ekstra VENSTRE DEKSEL så kjøper jeg gjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Grattis!! Denne må du jo poste på S|W, hører til der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Tore har tråd der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Da ble denne plutselig solgt. Blir etter planen henta av kjøper ila. neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Da ble denne plutselig solgt. Blir etter planen henta av kjøper ila. neste uke. Grattis(?) Blir det VAG på deg nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Grattis høres for brutalt ut. Hadde jeg ikke stått i faresonen for at jeg kanskje skal studere til høsten så hadde jeg aldri latt bilen gå før senere i sommer. Jeg hadde jo sett frem til å sette på Hartge hjulene på den, men men Så, inntil jeg vet om jeg skal jobbe videre eller studere så blir det ikke noe bil på meg. Men ja, VAG er absolutt aktuelt! Det jeg ærlig talt kommer til å savne mest med denne bilen er lyden!! Fyttekatta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Velger å gratulerer jeg den kommer i veldig gode hender! Jeg kjenner ingen som er mere nøye med bilen enn kjøpern din Men da får vi se e30'n på Cars & Coffee regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Jada, jeg er ikke redd for hvordan den blir behandla Mjaaa..hvis jeg rekker å få den klar så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Blir gromt i nye hender også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 oida, det kom uventet. da tror jeg jeg vet hvem som kjøpte den gitt. hvor mye gikk bilen for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Legger ut en siste update - nemlig at bilen er solgt Her stikker ny eier av med bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 dislike...! Nice comment btw! bilen kjører og du sier, faen! XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå