Thewiz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Helt rå lyd i den der! Trist at du solgte den, tror jeg hadde angret veldig på salget hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 dislike...!Nice comment btw! bilen kjører og du sier, faen! XD Haha. Trodde ikke det skulle høres så godt Helt rå lyd i den der! Trist at du solgte den, tror jeg hadde angret veldig på salget hvis jeg var deg. Ja, etter en tur gjennom tunnelene her nå nettopp så fortalte jeg kjøper at lyden var nok det jeg kom til å savne aller mest! Gullegod bil. Jeg sa også klart ifra at han var velkommen til å trekke seg fra kjøpet hvis han ønsket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Wow.. fantastisk fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Heldigvis gikk den videre til en på bimmers. Skal huke tak i denne hvis den skulle bli lagt opp til salg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Ja, jeg gleder meg til å se den på div. treff osv. Den kommer IKKE til å forfalle fremover, iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Noen her inne som har kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Kan vel sikkert røpe nå at det er jeg som kjøpte den, takk for handelen! Veldig fornøyd Ble en del nedgiring i tunnelene på veien hjem Oslo - Tønsberg gitt, hehe. Kommer nok en ny tråd på den iløpet av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Kan vel ikke si annet en gratulerer, kunne fint hatt den bilen der selv as, Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Kan vel sikkert røpe nå at det er jeg som kjøpte den, takk for handelen! Veldig fornøyd Ble en del nedgiring i tunnelene på veien hjem Oslo - Tønsberg gitt, hehe. Kommer nok en ny tråd på den iløpet av uka! Haha. Jeg kjenner meg igjen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hva er det som gjør at det er så grom lyd i denne? Eksos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Eksos, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå