Gå til innhold

Min BMW 325Ia E36 1994.

Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en 1994 modell, 140.000 på telleren, trengte litt smålig fiks som de fleste andre 94 modeller..:) er litt lakkrust på førerdøren helt nede,er veldig lite.. en liten ripe som er grunnet og klar for lakkering på høyre hjulbue bak og en smule steinsprut på panser, måtte også bytte tårnlager bake, storforinger, bærearm forran og bremseskiver forran.. det meste her er ordnet nå :)

Har planer om å sote alle ruter, untatt frontruta men er ikke sikker på hvor mye som skal til :) kom gjerne med tips om hva som hadde passet bra :D

Her er noen bilder fra da jeg hentet bilen :)

wromq5z9ojgmwseo0t5l.jpg

89e56pgirg8s28t21u8b.jpg

vw8ao4r7pwkx7g42lo2t.jpg

dq06wnhfkqzafyvjrhba.jpg

bilen samme dag jeg kjøpte den, men hjemme hos meg :D

zlgpbd7wkk8ogttqtk05.jpg

npvswmq771p5wis9ds3p.jpg

stm0zygzejgwt6cncmm7.jpg

Har da også fått gjort noen små ting siden jeg hentet bilen, som svartmatt nyrer og øyelokk, samt ordnet sprederene, var sinnsykt dårlig kontakt. har også montert et bilstereo, 2x12" Hertz subber, Audioson monoblokk og Pioneer 1.Din spiller med 7" touch skjerm :)

Her har jeg fått på øyelokk og matte nyrer :) mye bedre, syns jeg :D

f23mizodw9fow3lsdz5s.jpg

Har da også litt planer i hodet om hva jeg har tenkt og gjøre med bilen :)

tenkte først og fremst på og skaffe en DTM leppe eller splittere på fronten, men desse veiene på søre sunnmøre er ikke mye og skryte av [-X , så vet ikke helt enda :) soting som jeg har nevnt lenger her oppe skal jeg få ordnet snart tenker jeg, har også lyst på nye felger og xenon. men tiden får vise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en flott bil det der ja :D gratulerer :D Syns den fortjener hvite lys foran, nye skilt, og ikke minst ta vekk emblemet bak (det kan du egentlig gjøre nå i kveld, det er også på feil side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Nydelig Coupè :wink: Med et nydelig interiør. Ville heller ikke sotet ruter her..evt veldig lys film!

Bort med emblemet (så har jeg sagt det også..) :P

Pøs på med bilder!

Edit: Ville hatt de originale nyrene jeg da.. også andre blinkers foran, m-sidelister og m-speil så er du i mål :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...