Robkill Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Denne bilen kjøpte jeg for å dra på en liten ferietur oppover i landet da bilen jeg egentlig skulle bruke krangla litt, satt meg ned på finn for å se etter biler! Fant denne kl 21, kjøpte den 22.30 dagen før avreise Til tross for et meget impulsivt kjøp er jeg fornøyd, virkelig en bil som levde over forventningene 92mod med manuell som har rusla 230tusen. Men tre dager ut i ferien skjedde det her, bulka på bane... Men 1700km oppover i landet og 1700km nedover igjen (Med bulka bil) var mer enn nok til at jeg rakk å bli forelska i bilen, så derfor blir den satt som et aldri så lite rullende prosjekt! Den største forskjellen sånn sett er det store utvalget av deler man får til e34, da mine andre biler er litt vel sære og helst skal holdes i samme utseende som de rulla ut fra fabrikken.... blir ikke mye spennende å bruke pengene på da Bilen er nå ferdig retta på verksted, og da kan endelig morroa starte med å få noe ut av bilen som brått har tatt over som bruksbil Forløpige planer:[*:1tknh29c]Lakke fangere helt ned. [*:1tknh29c]M5-sideskjørt. [*:1tknh29c]Aerodynamic bakfanger.[*:1tknh29c]M5-delskinn. [*:1tknh29c]Senk. [*:1tknh29c]Sorte DE. [*:1tknh29c]Gule tåkelys. [*:1tknh29c]Sota baklykter. [*:1tknh29c]Sota blinklys. [*:1tknh29c]Hellakkering(2012) Det i blått er ting som er i hus Felgvalget er jeg usikker på, men blir nok å bruke AC-Schnitzerfelgene i starten. På bil (e32): http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 90copy.jpg Litt kroner fattigere, samt litt ekstra lei av å skru: http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 54copy.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Søte gode bilen Dette blir nok en ****** fin E34! Gleder meg til å se den når den er henta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Søte gode bilen Dette blir nok en ****** fin E34! Gleder meg til å se den når den er henta La inn en bestilling på M-sideskjørt og noen sota blinklys. Funderer på om jeg skal kjøpe en M5-vinge også, men er usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 neineineinei ikke noe vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 neineineinei ikke noe vinge Kanskje jeg skal bruke pengene på en Aerodynamic bakfanger i steden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 http://i4.photobucket.com/albums/y123/E ... ayRear.jpg Aerodynamic blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 liker planene dine hmm, den fangeren skulle eg kanskje hatt på min, sikker på at det aerodynamic og ikke ac schnitzer? kor fåes den kjøpt evnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 liker planene dine hmm, den fangeren skulle eg kanskje hatt på min, sikker på at det aerodynamic og ikke ac schnitzer? kor fåes den kjøpt evnt? Så bra! ACS: http://images.bimmers.no/files/irxlgi1zit79efcd1umt.jpg Schmiedmann fører Aerodynamicstylinga GS får sikkert også tak på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 liker planene dine hmm, den fangeren skulle eg kanskje hatt på min, sikker på at det aerodynamic og ikke ac schnitzer? kor fåes den kjøpt evnt? Så bra! ACS: http://images.bimmers.no/files/irxlgi1zit79efcd1umt.jpg Schmiedmann fører Aerodynamicstylinga GS får sikkert også tak på det. se der ja, var ikke dum den aero fangeren, har jo fronten på min, tror eg nesten må ha den iløpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 M5-skjørt, Fangere som er lakket helt ned og borra\slissa skiver er nå i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 M5-skjørt, Fangere som er lakket helt ned og borra\slissa skiver er nå i boks kjekt jeg har deler liggende ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 M5-skjørt, Fangere som er lakket helt ned og borra\slissa skiver er nå i boks kjekt jeg har deler liggende ! Alltids veldig ålreit å hente deler hos naboen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Fraktkostnadene ble litt slittasje av skosåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå