M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Mørkt nei, gleder meg til å få den E91 i deler, og se hvordan denne er bygd opp. Lager jo denne så jeg kan ta den noen runder på Rudskogen eller på ringen kansje Fin trekk bil blir det også. Blir 7X10 utvendig ja, får ikke godkjent noe større når man har enkel søknad og lager den selv. Skal holde for meg det, skal ha 1000 smarte løsninger på ting, så jeg kan utnytte plassen best mulig.
Pedi Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Lage en prosjekt-tråd om garasjen da? Me likey...
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Lage en prosjekt-tråd om garasjen da? Me likey... Legger det ut på " garasje innredning her"
Jås Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Mørkt nei, gleder meg til å få den E91 i deler, og se hvordan denne er bygd opp. Lager jo denne så jeg kan ta den noen runder på Rudskogen eller på ringen kansje Fin trekk bil blir det også. Blir 7X10 utvendig ja, får ikke godkjent noe større når man har enkel søknad og lager den selv. Skal holde for meg det, skal ha 1000 smarte løsninger på ting, så jeg kan utnytte plassen best mulig. Bygge om dama sin e91 etterpå da... Får du oppjustere hengervekt når du bygger om til større motor? Blir jo kanonbra plass i garasje på 7*10 meter.. Hadde bare jeg hatt plass til noe slikt...
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Er nok for ny til at jeg gidder å betale avgifter på den. Skal ha den til den er 10 år i Norge vi. Den kan nå dra 1650 kg, og det holder lenge det. Blir nok ikke ferdig med 02 selv om jeg dropper E91. Den bygger jeg om på under 1 mnd den, er jo bare å sette over deler. Breddinga bak og lakk setter jeg seff bort. Med 02 blir det så mye custom, og det tar så jævla med tid. Håper den er klar til september treffet. Så om banken er snill, så drømmer jeg om hvit E91 335 D med M3 look og hvit E30 M3 med CSL motor på henger, sommer 2013. Så kan jeg dra 02 med Hiacen Men dette er kansje bare drømmer
hardrocxsludge Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Rått prosjekt, tror det kan bli en morsom bil du bygger . Og ikke minst flott garasjestørrelse Støpt dekke selv, så veldig bra ut !
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Det lukter LCI konvertering når du først er i gang, Yngve..?
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Hadde en proff murer som hjalp oss. Så har en jeg far som kan det meste med bygging av sånt her
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Det lukter LCI konvertering når du først er i gang, Yngve..? Hva er det ?
Lars89 Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Det lukter LCI konvertering når du først er i gang, Yngve..? Hva er det ? Facelift
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Mht. planene med M3 front (regner med at du har planer om org. M3 panser, fanger, skjermer og coupe lykter?) så trenger du etter mitt syn kun å få på facelift baklykter.. Går du for M3 kopifangere ville jeg tatt steget ut med faceliftlykter foran samt panser..
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Får vel ikke facelift i M3 E90 sedan vel ? Hva er forskjell på pre og face på disse E90 bila da ? Ja, planen er kopi pakka til GS og org M3 panser. Kan jeg bruke E92 facelift lamper da ? Bak har jeg lyst på M3 fanger, men mulig jeg må bruke M-tech pga 335 D eksosen og har lyst på el henger feste. Noen som vet om det kan ettermonteres på E91 ? Og hvordan det blir festa og hvor mye plass det tar ?
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Man får E90/E92/E93 som facelift, men da har den facelift hekk og pre-facelift front. Tror du vil få en del jobb med å tilpasse kopi-pakka fra GS i kombinasjon med M3 panser uten E92 frontlykter pga. utformingen. Og E92 lamper kan ikke kombineres med kopifangeren (se bilder under). Facelift frontlykter fra E92 vil du også slite med pga. annen utforming enn E92 pre-facelift (og M3) frontlampene. Hadde jeg vært deg ville jeg kjørt på med en av følgende alternativer: 1. Facelift (LCI) M-pakke med LCI frontlykter og panser 2. Org. M3 front og LCI baklykter. Det er kostbare alternativer begge to med en slik konvertering - men det er jaggu resten av lista di også.. E90 pre-facelift med M3 pakka og std. panser: E90 M3: E91 som har blitt bygd om til org M3 front:
Jås Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Får vel ikke facelift i M3 E90 sedan vel ? Hva er forskjell på pre og face på disse E90 bila da ?Ja, planen er kopi pakka til GS og org M3 panser. Kan jeg bruke E92 facelift lamper da ? Bak har jeg lyst på M3 fanger, men mulig jeg må bruke M-tech pga 335 D eksosen og har lyst på el henger feste. Noen som vet om det kan ettermonteres på E91 ? Og hvordan det blir festa og hvor mye plass det tar ? Hengerfeste du tenker på? Jeg har gjort dette,bytter bare ut bjelken som er bak plasten med hengerfestet. Tar veldig lite plass. Og så er det litt ledninger som må trekkest da,og koding av bil etterpå.
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Å hvorfor kan jeg ikke bruke GS sin pakke og org M3 panser til E90 da ? Skal seff ha hele pakka med front, skjermer, skjørter og bakfanger. Vet jeg må modde bakfangeren, men alt foran passer vel rett på ?`
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå