M3 Yngve Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Løftebukk inderst med full høyde og loft til lagring osv over portene? Yes
milhouse Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Det blir tøft!! Jeg har tenkt på de felgene eller style 128 på min. Vi har en e-91 kundebil som går på det. 5er og x3 felg på e91!
///FredriK.S Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Blir bra med ny garasje Ligner veldig på Stig sin
M3 Yngve Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Blir bra med ny garasje Ligner veldig på Stig sin Ja, når max av det man får lov å bygge selv er 70 kvm, så er den lik str. Jeg har litt større plass til meg selv foran bilen når bukken kommer der. Og da litt mindere plass på loftet. Men der skal jeg bare ha deler og ikke juge rom. Kjekt å se på hva andre har gjort bra og mindere bra, og prøve å lage sin vri på ting. Vet ikke helt om det blir fliser eller slipa gulv med noe ojle ting på. Noen som har peil på hvor mye de tar for å slipe et gulv, og om det blir bra nok? Hvor ofte må man olje for å holde gulvet så det ikke støver osv ? Ny Nussbaum løfte bukk er bestilt
///Mr.X Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Ble det samme Nussbaum modell type som min? ..bare ny såklart der har man løftebukk resten av livet
bård Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Misunner deg størrelsen på garasjen din Yngve, har såvidt begynt på min nå, men den blir bare 50.. Jeg hadde planer om stålglattet gulv med noe som heter ashford formula, da blir betongen 30-40% sterkere i toppen og den trekker ikke vann. Dette er blit brukt mye på store messesenter, hangarer o.l men noe feil med sementen jeg fikk gjorde at han som skulle glatte gulvet med helikopter ikke fikk gjort det. Så da sto valget mellom flis og epoxy belegg, så havnet på epoxybelegg, det blir en del dyrer men mye lettere å holde rent. Da er det bare å vanne gulvet og svabre ut, så slipper du at vann og drit blir liggende i fuger osv. Kan jo velge mellom masse farger på epoxy, nesten så jeg vurderer en farge som ser ut som M3 GTS fargen, hadde vært litt kult. Men tror kanskje det blir litt mørkt så ender nok på en lys gråtone eller e.l. Stå på! dette ser ut til å bli en grom garasje
leif harald Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Misunner deg størrelsen på garasjen din Yngve, har såvidt begynt på min nå, men den blir bare 50..Jeg hadde planer om stålglattet gulv med noe som heter ashford formula, da blir betongen 30-40% sterkere i toppen og den trekker ikke vann. Dette er blit brukt mye på store messesenter, hangarer o.l men noe feil med sementen jeg fikk gjorde at han som skulle glatte gulvet med helikopter ikke fikk gjort det. Så da sto valget mellom flis og epoxy belegg, så havnet på epoxybelegg, det blir en del dyrer men mye lettere å holde rent. Da er det bare å vanne gulvet og svabre ut, så slipper du at vann og drit blir liggende i fuger osv. Kan jo velge mellom masse farger på epoxy, nesten så jeg vurderer en farge som ser ut som M3 GTS fargen, hadde vært litt kult. Men tror kanskje det blir litt mørkt så ender nok på en lys gråtone eller e.l. Stå på! dette ser ut til å bli en grom garasje Hva må du ut med får epoxyen pr m2 da, eller hva kom det på totalt i din 50m2 garasje?
M3 Yngve Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Yes, ny Nussbaum 230 eller hva den heter. 50 kvm er jo bra det også da Bård. Blir nok fliser om ikke det slipe greiene går. Epoxy koster fort det dobbelte, men seff noe letter å vaske. Men legger fugene høyt oppe, så blir det ikke så mye å tørke opp, etter svaperen her godt ei runde.
bård Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 50 er jo greit, men de 20 ekstra m2 gjør underverker, det er helt sikkert. Er jo et helt løftebukkområde det Vet ikke hva epoxy havner på enda, blir vel en liten tråd på det etterhvert. Ja hvis du legger fugene høyt så hjelper det selvfølgelig bra..
Kvasi Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Hvis du skal ha flisgulv uten varme og jevn temp i gulvet ville jeg sjekka med folk som har peil på sånt om det kan gjøre at flisene løsner/sprekker. Fugene er jo ikke vanntett og suger til seg dritt.
M3 Yngve Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Hvis du skal ha flisgulv uten varme og jevn temp i gulvet ville jeg sjekka med folk som har peil på sånt om det kan gjøre at flisene løsner/sprekker. Fugene er jo ikke vanntett og suger til seg dritt. Jeg har fagfolk som kompiser Får ny type syrefast fugemasse, så de tåler nok vann, olje osv gitt
M3 Yngve Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Denne syns jeg var tøff Orginale blanke Talbot speil ønskes kjøpt, eller jævla bra kopi
Nupen1 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Denne syns jeg var tøff Orginale blanke Talbot speil ønskes kjøpt, eller jævla bra kopi http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=Talb ... m270.l1313
Lamek Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 "Nye" oldschool fæljær på plass 162 Act felger? Har sånne på e28en min:) Jævli stilige hjul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå