BMW E30 325 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 syns det ligna på remotec hjul, men jeg tar kanskje feil
bmfreak Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 så ut som en bra garasj og flott bil. er i tvil om jeg skal ha e28 eller 02 nå
Pedi Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 så ut som en bra garasj og flott bil. er i tvil om jeg skal ha e28 eller 02 nå Enkelt. E28. 02 er jo en handlevogn fra Lidl i forhold.
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 så ut som en bra garasj og flott bil. er i tvil om jeg skal ha e28 eller 02 nå Enkelt. E28. 02 er jo en handlevogn fra Lidl i forhold.
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Tror det er Remotec, har ikke titta under lokket. Skal nok få se denne "handle vogna" vogna legge E28ene i blå røyk
Spiff Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Denne syns jeg var tøff Orginale blanke Talbot speil ønskes kjøpt, eller jævla bra kopi hva med sånn speil som er på denne da? er da mye tøffere de! http://www.ebay.de/itm/ENGELMANN-SPIEGE ... 500wt_1413
M3 Yngve Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Sender jo ikke til Norge han. Men ja, de var tøffe. Er det org gamle Manta speil eller hva tro ?
Jørgen-A Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Engelmann heter di.mye brukt på gammel opel ja
Spiff Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Engelmann ja, er flere auksjoner på sånne på ebay, sikkert noen andre som sender til norge, posta bare de første jeg fant hadde sånne på min "2002". skulle ønske jeg hadde den enda
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 har ein kompis som har eit hav av gamle opel deler.skal hørre med han om han har sånne ligende.ser ikkje bort fra det
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 har ein kompis som har eit hav av gamle opel deler.skal hørre med han om han har sånne ligende.ser ikkje bort fra det Gjør det. Har bydd på noen på ebay, så for se om jeg får dem. Men kan godt bytte litt på gamle gode ting jeg. Hva tror gutta om en litt lys beige farge, lakke selv så den blir sånn halv blank/ matt ??
Kvasi Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 har ein kompis som har eit hav av gamle opel deler.skal hørre med han om han har sånne ligende.ser ikkje bort fra det Gjør det. Har bydd på noen på ebay, så for se om jeg får dem. Men kan godt bytte litt på gamle gode ting jeg. Hva tror gutta om en litt lys beige farge, lakke selv så den blir sånn halv blank/ matt ?? 02ene kom jo i en litt beige farge og ingenting er coolere enn originalfarge. Ang speil syns jeg du skal kjøpe sånne rakkere du monterer ca midt på panseret, på "siden av" bilen. Skal det være old skool så skal det
Kvasi Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Hvis du skal ha flisgulv uten varme og jevn temp i gulvet ville jeg sjekka med folk som har peil på sånt om det kan gjøre at flisene løsner/sprekker. Fugene er jo ikke vanntett og suger til seg dritt. Jeg har fagfolk som kompiser Får ny type syrefast fugemasse, så de tåler nok vann, olje osv gitt Din soss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå