M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Ingen brukte sånne speil foran på skjermene på 02 gitt !! Har jeg aldrig sett, og jeg er så gammel at de kule gutta som hadde lappen når vi var 14-16, de kjørte 02
Kvasi Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Ingen brukte sånne speil foran på skjermene på 02 gitt !! Har jeg aldrig sett, og jeg er så gammel at de kule gutta som hadde lappen når vi var 14-16, de kjørte 02 Altså, her har du muligheten til å være en trendsetter. i Lille norge that is. Er ikke så ung jeg heller, og husker det som det var i går når E30 kom og jeg var dypt sjokkert over at fronten plutselig var vertikal.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 han hadde men var gniten på dei men da er fleire her heima så har kjøpt kopier på ebay.heiter morris eit eller anna
///Mr.X Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 X-Garge Update: Da er vi igang! begynner først å fremst med å tilpasse e30 bakstilling: Uten noe som helst, ground Zero : Litt mindre justeringer på innfestingene til traversen: Montert dummien og jekket opp hjulet så bærearmer er i vater, minus ca innfjør lende for minst mulig hjul geometri forandringer ved fjøring: Oversikt so far - so good! :
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Var oppe med bilen i går kveld, å jaggu er han i gang dagen etter Prøve satte den med en stol i går, og kommer til å sitte mitt i bilen og titte ut bakvindu når det går som breiest. Men den farta her, så kansje det blir kjøring i sommer/ høst da
Jørgen-A Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Gøy og se att det er fremgang her ja Skal du flytte bredderen bakover eller? tror ikke det er noe dum løsning da 02n egentlig har for mye overheng bak org.
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Gøy og se att det er fremgang her ja Skal du flytte bredderen bakover eller? tror ikke det er noe dum løsning da 02n egentlig har for mye overheng bak org. Ja, skal flytte hjula så den får så lang hjula avstand som mulig. Så skal de bredderne av og ha på sånne gr 2, som bygger ca 10 cm. De skal vi seff flytte bakover og lage så det syns minst mulig at hjulet er flytta.
Rayman Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Skal si prosjektene her inne har tatt seg opp det siste året! Blir bare mere og mere avanserte mods å custom lagde løsninger på ting, tror folk ser at det "umulige" faktisk går å det er slike prosjekter som dette som er med på å dra opp standaren på bilene her på bimmers Skal følge med her fremover.
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Skal si prosjektene her inne har tatt seg opp det siste året! Blir bare mere og mere avanserte mods å custom lagde løsninger på ting, tror folk ser at det "umulige" faktisk går å det er slike prosjekter som dette som er med på å dra opp standaren på bilene her på bimmers Skal følge med her fremover. Ja takk du. Jeg har 1000 ider oppe i hodet mitt, men tid og litt dårlig sveise kunnskap, gjør at jeg setter bort dette til Kristoffer. Bilen er i trygge hender da, og kommer enda mere ider fra han også. Så med litt flaks, håper jeg den skal få noen runder på høsten 2013. Har 3 kunder biler som skal bygges om + 2 til meg selv for salg og garsjen må bli ferdig + et vaske rom og en familie og ta meg av. Så denne her, så ja jeg er på etterskudd med tid altid. Lurte på om noen gang jeg kommer til å kun eie 8 felger og dekk, og da ha 4 stk på dekkholtel !!? For nå har jeg 100 vis av felger og dekk, og tar mye tid å styre bare med det. Om noen finner en 15" Compemotive, hvit, litt stygg, 4-100 med pigg vinter dekk, fra Horten- Sandefjord er jeg jævla takknemlig. Mista det nemlig på hengeren min nå i kveld.
bredesen Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 hvor fikk du tak i bredderne? er på jakt etter breddere og front til min selv..
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 hvor fikk du tak i bredderne? er på jakt etter breddere og front til min selv.. Kan kjøpe turbo breddere av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå