Gå til innhold

Reisebrev til/fra Nürburgring 2011 !

Hogstad
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for feedback. :) Siden det var så liten interesse, har vi ikke giddet å oppdatere hver dag. I morgen tidlig vender vi tilbake til Tønsberg så jeg får sovet og kaste av Hogstad, så bærer det over fjellet.

Et lite wildshot: Noen som har klosser til wilwood dynapro 6 stempla kalipere på lager? EBC delenr: DP3055C, DP4055R.

Vi fikk ikke kjørt idag fordi det var tomt for bremseklosser, regner med at vi kommer oss til Norge uten å ødelegge skivene, men jeg er mer skeptisk til å kjøre over fjellet til vestlandet etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott reisebrev, hiv ut mer bilder :)

Synd med kameraforbudet på Ringen, litt teit at man ikke får foreviget en slik sinnsyk opplevelse lovlig egentlig.

Du hadde M20 motor i din nå, eller har du S50?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med kameraforbudet på Ringen, litt teit at man ikke får foreviget en slik sinnsyk opplevelse lovlig egentlig.

Jeg kjører med M20b27 enda, må drøye s50 litt pga jobbytte. ;)

Det sykeste er at de leier ut gopro kamera som man kan kjøre lovlig med rundt ringen. I samme webshop som de selger touristenfahrten billetter selger de også gopro kamera, men de har du ikke lov å ta med på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med M20b27 enda, må drøye s50 litt pga jobbytte. ;)

Det sykeste er at de leier ut gopro kamera som man kan kjøre lovlig med rundt ringen. I samme webshop som de selger touristenfahrten billetter selger de også gopro kamera, men de har du ikke lov å ta med på banen.

Tror det har noe med sensurforhold å gjøre, ingen konkret forklaring har blitt gitt, men det er vel i hovedsak for at ikke alskens ulykker skal legges ut på youtube.

Jeg hadde montert kamera mellom forsetene, det ble aldri oppdaget.

Stilig kameravinkel å se film fra hjelmen, bare synd det er så dårlig lyd på GoPro kameraene.

God tur hjem og lykke til med bremseklosser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig kameravinkel å se film fra hjelmen, bare synd det er så dårlig lyd på GoPro kameraene.

Riv av bakplata på housingen og erstatt den med en pappbit som spacer og dra rundt to strikker. Det har jeg gjort i lang tid, og lyden blir 40% bedre. Se filmen i signaturen min for å høre lydbilde uten bakplata (trykk deg fram til 02:10 i filmen,der begynner det). Man får vekk den klirre og suselyden, blir så enormt mye bedre.

Det ultimate er selvfølgelig å ha egen ekstern lydopptager i høyoppløselig format med god microfon. Eyeofmine.com selger f.eks dette, som du fint kan stroppe bak på GoPro'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...