Gå til innhold

Hvem kan pusse opp BMW i øst europa ?


Eyvind43
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en solid sliter som jeg har tatt godt vare på i mange år. E32 735i . med 404 000 på telleren og alt fungerer , bruker ikke olje

Jeg har lyst å beholde den og sette den i strøken stand. Det har selvsagt ingen økonomisk fornuftig side, da opp pussing vil koste mer en denne bilen noen gang vil få av salgs verdi men det får nå så være

På verksted i Norge koster det sikkert ny bil pris , mens i øst europa kan jeg kanskje få det gjort for en mer fornuftig pris . Kan godt sette bort bilen for et år eller to eller tre..

Noen som har erfaring med dette ???

Det gjelder å finner folk / firma som er til å stole på som ikke stikker av med både bil og penger, samt kan å skru på en gammel BMW

takker for innspill :D

Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bilrep.vipauto.no/

De frakter bilen fra Norge via Sverige og østersjøen,tar c.a. en mnd.

Blir hit E28'en min skal,bare jeg får finansene på plass.:)

Før eller etter bryllupet?? Hehe..

Det blir vel i forbindelse med at hun tror bilen er stjålet,ellerno'... Etter at jobben er gjort,ser hun uansett ikke forskjell. så man må bare finne måter å gjemme utgiften på. ;)

Chris_325im; har dunoen referanser eller en kontaktperson? hvor gjøres dette? Kan jeg spare 8-10 lapper vil jeg jo gjerne det,men ikke om bilen er rusten igjen etter to år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør undersøke hva du evt. kan få gjort med bilen lokalt i Norge og/eller i Sverige, Danmark eller Tyskland. Det er dumt å gå over bekken for å hente vann. Jeg tviler ikke på at man kan få svært mye for pengene i f.eks Polen, men det er langt til Polen og selv der er ikke alt like billig lenger. Jeg ville derfor først ha sjekket hva et fornuftig verksted tar for et større prosjekt i f.eks Danmark. Her preger arbeidsløshet deler av næringslivet og det burde derfor være mulig å finne et verksted som er villig til å utføre arbeidet til en fast pris.

Bruk først litt tid på en kravspesifikasjon... definer hva du selv kan gjøre, hva som krever en mekaniker med det rette verktøyet samt hva som krever eksperthjelp fra BMW. Del gjerne prosjektet opp i naturlige deler... undervogn, motor, gearkasse, karosseri, lakk, interiør etc. På den måten kan du lettere sette bort arbeidet forskjellige steder samtidig som bilen kan kjøres for egen maskin fra sted til sted. Dette sender viktige signaler til verkstedet samt at du beholder styringen over prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...