Nikko101 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Btw, felgene er til 5 serie så de ligger ikke på E36 på GS Siden Betalte 9500 med falken dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Meget pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 tjohoooo Knalltøft gjorde seg med 5 serie innpress på bilen gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Takker! Jepp det vart dritfett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Legger ut noen nye bilder Har sotte på noe Sot og gul film Gul film innsiden og sot på utsiden og sot på blinklysene! Driver å prøver meg litt framm Må gi meg kommentar på hva som passer best ! Bruker Gule inni, Sot utapå,Sot blink og Gul Tåkelys akkurat no da Ser ganske rå ut på ekte synst jeg Bruker denne nå da.. Oransje blinklys,Gule lykter inni,sot utpå lykta og gule tåkelys Bare testet, Var ikke så tøft. Bare oransje blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 kan ikke ha oransje blinklys og sota lykter i hvertfall det var kræsj så best ut på det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Flott bil:) har samme felger! Har du brukt spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 ble nevnt tidligere at det er 5-serie innpress, så er nok ikke spacere da regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Mørk film og oransje blinklys hadde vært tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 flott bil, kledde felgene knall bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Hvordan fikk du felgene til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 De Gjekk rett på! Måtte heve den litt bake so den ikkje subber, Men det går lett med høgdejusterbart Coiloversett Ikke spacer nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Der kom orange blinkers ja! Det ble knall med bare orange blinklys, ble altfor mye med sot, og gul film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Enig i den du, Såg litt tøft ut på natta, Men på dagen vart det helt feil. Bruker sota frontlykte og blinklys og gule tåkelys akkurat no.. Burde jeg prøve stoa tåkelys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Kunne vært tøft med sota tåkelys også det er jo ikke noe krav om tåkelys, så det burde vel ikke være ulovlig heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå