Nikko101 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Ja, Kan prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Sota lykter og oransj blink! det kjører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Ser veldig kult ut på din sin bil da + Elsker felgene dine! Skal prøve meg litt mere framm Bestilt nye skilter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 da er det laget felgpakker på disse til E-36 i nettbutikken. til og med med din bil som ref Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Oioioi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 kan ikke ha oransje blinklys og sota lykter i hvertfall det var kræsjså best ut på det siste bildet x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Hehe, Mange meninger om hvordan jeg skal ha lyktene mine. Men jeg trur jeg skal gå for gul på inni, og Sot utapå. Tåkelysene vet jeg ikke helt enno. Kommer sikkert til å ha av nesten alt til vintern, Blir vel så dårlige lys Fer sjå hva jeg kommer til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Blitt stoppa med di sota lyktene? Lurer bare på om politiet legger merke til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Nei, Men så har vi ett ganske toleragnt Politi her på Vestnes.. Har kjørt forbi poletiet flere gonger uten lys,med tåkelys,med bare parklys,frieksos og div Trur ikke de bryr seg so veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Kun oransje blinklys var ganske pent ! Og felgene er jo konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Takker Har lyst på nye lykter og ha på Oransje blinklys fram og bak som denne her. Denne er er da helt sinnsykt rå da! Er det denne lykta? ( GS Bildeler ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 mye ga du for all "stylinga"?=S utenom felga?=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 mye ga du for all "stylinga"?=S utenom felga?=S Hehe, De kostet litt ja Ble vel en 13-15 000 med lakk kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 hehe,, ok ok:P tenkte jeg skulle kjøpe meg en e36 selv! må selge e39n først:P litt billigere bil:P men liker dem ikke uten M:P men får se hva jeg får te:P ble det noe anderledes med side kjørtene?=S=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå