NiclexE36 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Heisan folks jeg har nå byttet felger til e92 M3-felger (tror jeg) Svarte og Røde BMW-emblemer over hele bilen ///M Clubsport-lister utvendig og innvendig. Magnaflow eksos, fra motor til endemuffer. Har Simons endemuffer (låter overraskende gromt!) K&N 57 konfilter. Det sitter Mtech-styling på bilen, og den ble hellakkert BMW Diamant-svart Metallic for 2 år siden. Setter pris på tilbakemeldinger (= Legg gjerne ved bilder av din bimmer! Sees på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Bilen er fin den Du har M5 felger, ikke M3. Jeg syns kanskje bilen hadde kledd vanlige BMW-emblemer bedre enn svarte og røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Bilen er fin den Du har M5 felger, ikke M3. Jeg syns kanskje bilen hadde kledd vanlige BMW-emblemer bedre enn svarte og røde +1 Bare jeg er dønn ærlig og sier at emblemene dine var helt forfærdelige.. Bytt ut di, så har du et MYE bedre helhetsbilde av bilen din =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 I tillegg kan du gjerne lakke kallipperene sorte eller grå, org chrome nyer og ta av bakrutesenker.. (Om du skal tilfredstille MIN smak) Noe du selvfølgelig skal slippe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiclexE36 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 har sota alle ruter utenom frontruta (veit det er ulovlig), satt på bakrutesenker og sorte nyrer i senere tid fordi det var noe jeg hadde veldig lyst på og syntes bilen ble veldig kul med et sort og rødt tema Jeg vil ha noe ikke alle andre har, derfor røde og sorte emblemer (noe JEG syntes er utrolig kult) Takk for feedback uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Såg greit ut den der ,men ja røde emblemer og calippere er ikke helt min kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Fin bil, har samme felger selv! Savner isbil! Kansje skifte til blanke blinklyspærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Følte bilen din fikk litt mer pes enn den fortjente her. Joda, den har et par harrydetaljer du med fordel kunne kuttet ut, men i det store og hele synes jeg det så ganske bra ut. En av de bedre E36 dette her. Og det kommer fra en gamling som har bikket 30. Bare ikke "grise" den til med masse jallaplastikk og uoriginale lykter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Bilen er fin den med riktig utseende. Men bytt til originale emblemer. Hvorfor ha disse i rødt og hvitt? BMW er jo blått og hvitt. Blir nesten som å mekke peacemerke utifra Mercedes stjerna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jeg er stort sett enig med det de andre har sagt, men jeg legger til at det finnes felger som passer mye bedre. Det skal også sies at dette er langt i fra det verste jeg har sett, og jeg liker at folk gjør ting litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiclexE36 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Takktakk ja, jeg har tenkt en stund nå på å bytte blinkerne til blanke, så de matcher frontlykta.. men akk nå har jeg andre ting å fikse før det.. har fått ventiltikk, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg fikser det.. Er det verdt et forsøk å bytte olje og filter?? Noen råd om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 fin bil, men emblemene var ikke noe fine, også syns jeg ikke felga er helt e36 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå