DannyRS Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Bruk bilhenger? Man kan jo kjøre via hafslundsøy og mot varteig.. men om det hjelper mtp teknisk vet jeg ikke. Det var bakvei til partycampen for endel år tilbake iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hva er problemet med at det er teknisk kontroll da?Er det ikke bare å sørge for at alt er OK? Bare jeg som er dum eller Nå har det seg slik at Statens vegvesen her i Norge ikke godtar biler som er godt lave og som har litt for breie felger. Litt kjedelig å bli avskilta par hundre mil hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Greit nok at det bare er å ha alt godkjent, men prøv å dra til biltilsynet og få godkjent 10.5 bakfelg. Sorry, men det går ikke. Skal man kjøre lav bil med breie felger så får man ikke det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Med mindre man valser og faktisk gjør det etter boken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Greit nok at det bare er å ha alt godkjent, men prøv å dra til biltilsynet og få godkjent 10.5 bakfelg. Sorry, men det går ikke. Skal man kjøre lav bil med breie felger så får man ikke det godkjent Ok. Småtterier som ikke går på sikkerhet kan vel godtas, men ellers er jeg tilhenger av at det skal gjøres lovlig/ikke trafikkfarlig hvis det kan gjøres innen rimelighetens grenser da. Har vel et par svin på skogen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hehe...hvis alle bilene som skal inn på Rudskogen skal være godkjent av Biltilsynet så blir det utrolig god plass der iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Åssen er det med teknisk når det er forskjell på hjula? 18tom forran og 17 bak f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 bruker være kontroll midt mellom Rakkestad og Rudskogen, inni den lille skogbiten man kjører igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 På julitreffet var det kontroll på de slettene rett før man kommer til skogen der man kjører inn til bana. Dårlig forklart, men er ikke kjent der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 ved fotoboksene ja.. var en stakkar i en golf som var HEEEEEELT på bakken som fikk en prat han helst ville unngått såg jeg, lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 er der jeg også har opplevd at dem har stått, uten at det har gjort meg noe, men dem som står der ser litt mer fortivla ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 var iallefall fartskontroll da jeg var up var ute med en sort audi a4. lj regga trur jeg? var så heldig at jeg kjørte forbi de jeg kjørte heldigvis ikke grisefort.... (lå å crusa i 90-100 i 80-sona) så kjør rolig folkens : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå