Lariss Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Skulle gjerne hatt ny pakning til lokket som sitter øverst på min dieselpumpe. Hvor får jeg kjøpt denne????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Ikkje for å være frekk men du skal ha god peiling for å bytte den pakningen sjøl. Hadde eg vært deg hadde eg satt vekk den jobben til et dieselverksted slik at dei kan få stilt inn pumpa riktig etter pakningsbyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Forbiss: jaha??? why?? På dette forumet her så klarer disse mirakelmekanikerne det meste ved hjelp av LAN og DIY !! Så det der går nok veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Nei det er såklart bare å prøve. Men viss lokket på pumpa ikkje kommer i riktig posisjon så blir pumpa heilt "ubrukelig". Var bare min personlige meining. Men viss han ikkje har gjort denne jobben før så er det/kan det være litt risikabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Er helt enig med Forbiss her. Har forklart en del hvordan dette skal gjøres, og det ender alltid på samme vis.. "du jeg får ikke bilen til å gå som den skal" bla bla bla.. timesvis med pmer/telefoner.. MEN, jeg ser at trådstarter kun ønsker å bytte øverste pakning, da lar dette seg gjøre relativt enkelt bare du ikke løsner de andre skruene. aigin? mirakelmeknikerne? ser ut til at du hverfall ikke har hatt oppe ei slik pumpe før. Pakninger får du kjøpt hos meg, hos bosch, hos dieselverksted og på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Snip TRF-Racing, prøver å komme i kontakt med deg på både PM og mail. Men du ser ut til å vere vanskelig å nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Er helt enig med Forbiss her. Har forklart en del hvordan dette skal gjøres, og det ender alltid på samme vis.. "du jeg får ikke bilen til å gå som den skal" bla bla bla.. timesvis med pmer/telefoner..MEN, jeg ser at trådstarter kun ønsker å bytte øverste pakning, da lar dette seg gjøre relativt enkelt bare du ikke løsner de andre skruene. aigin? mirakelmeknikerne? ser ut til at du hverfall ikke har hatt oppe ei slik pumpe før. Pakninger får du kjøpt hos meg, hos bosch, hos dieselverksted og på ebay. Det er bare den øverste pakningen der jeg trenger ja. Tror neppe jeg må stille inn pumpa eller noe annet på nytt for å bytte den ,men det er en skruer med trekant hode som kan bli kje å få opp;/ Lurte mest på hvor jeg fikk tak i pakningen da hverken bmw eller gs osv selger den løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Les innlegget mitt bedre da... nei, du trenger ikke å stille på noe om du tar av øverste lokk, og pakninger kan du få på nevnte steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jeg bestilte pipe for den trekantede skruen her; http://www.dieselgeek.com/servlet/Detail?no=440 Kom ikke på mange kronene. De har også pakningene du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Jeg bestilte pipe for den trekantede skruen her;http://www.dieselgeek.com/servlet/Detail?no=440 Kom ikke på mange kronene. De har også pakningene du trenger. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwguru97 Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 On 6.9.2011 at 6.52, TRF-Racing skrev: Er helt enig med Forbiss her. Har forklart en del hvordan dette skal gjøres, og det ender alltid på samme vis.. "du jeg får ikke bilen til å gå som den skal" bla bla bla.. timesvis med pmer/telefoner.. MEN, jeg ser at trådstarter kun ønsker å bytte øverste pakning, da lar dette seg gjøre relativt enkelt bare du ikke løsner de andre skruene. aigin? mirakelmeknikerne? ser ut til at du hverfall ikke har hatt oppe ei slik pumpe før. Pakninger får du kjøpt hos meg, hos bosch, hos dieselverksted og på ebay. Har du flere pakninger til disse dieselpumpene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Ikke på lager. Ditt lokale dieselverksted har nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå