Gå til innhold

Vurderer kjøp av e34, kjennskap til bil?

goty
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, lurer litt på å kjøpe meg e34 nå som min e30 går bort hvert øyeblikk. Som jeg har sett enkelte andre har benyttet seg av forumet for å få informasjon angående annonser på finn.no eller andre biler til salgs. Lurte på om noen har noe info om denne bilen? Har snakket litt med eier og han virket som en hyggelig kar med mye godt å si om bilen. Uansett, er det noen som har kjennskap til denne bilen eller som har vurdert og kjøpe den selv?.

Tenker da på dette pene eksemplaret av en 520i 1992 modell.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30120500

00_-1093932547.jpg

00_790559448.jpg

Bilen står 2 timer unna meg og jeg har vært på en bomtur for mye borte ved jessheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nå ganske hel og pen ut. blir sikkert pent med hvitt skinninteriør i den!

men kan du fikse toppen selv da? hvis ikke blir det nok kostbart på verksted.. . hvis du ikke evt kjenner noen som kan hjelpe deg da :D

har en 91 modell selv, knallgod bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, leste vist litt fort der :D

kjør på sier jeg bare : P trur ikke den skal bli tung å bli kvitt igjen om du angrer. dersom den ser så bra som det ser ut dog!

jeg har hatt min i ett år snart og jeg digger den! den krever bare bensin egentlig:P men jeg skal gå igjennom den å fikse div småtterier snart. men det har vært lite problemer ass! gikk rett igjennom euok og greier. enest at det begynner å bli litt slakke i styringa og dempertårnene framme knaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den stått så lenge da? datert til 16 aug ved siste endring ser jeg.

730n min sto ei god stund før jeg ble kvitt den. men var ingenting galt med den. angrer på salget gjør jeg og...

så det trenger ikke automatisk å være noe galt fordi om den har stått ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og kjøpte denne i dag, fikk den ned til 30k.

Interiøret i delebilen er meget pent, men selve bilen var ikke så pen som bildene antydet. Men det må man ta som en selvfølge på så gamle biler. Litt rustpuss osv så blir den nok fin, var også en liten lekasje på tanken, og vibrasjon i forhjulene ved 90kmt.

Blir nok bra om en uke eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 er kjempe biler utrolig gode å kjøre og det er solide biler, men jeg vil anbefale 525 isteden for 520 etter min mening er det litt lite krefter med tanke på så stor og tung bil og bilen begynt å trekke på årene så hestene forsvinner jo med tiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...