Skulebollen Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Finnest der noken guide for dette? Må ringane limast på? Noken som har bilde av chrome ringer og matt chrome ringer?
CV-Erik Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Åssen bil er det? Veit ikke om dem må limes eller ikke, men om det er eldre BMW du har er det værtfall veldig enkelt å ta fra hverandre instrumentet for å montere ringer
mudbug Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Finnest der noken guide for dette? Må ringane limast på? Noken som har bilde av chrome ringer og matt chrome ringer? Er det E39?? Her er min DIY på E39: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=178491 Jeg trenger ikke lim på denne typen ringen. Jeg presser inn og hører ett klikk.
haybimmsen Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 viewtopic.php?f=1&t=41565 her er for e36, kan hende d e noe likt me da:P
Skulebollen Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Om man må lime er det ivertfall uint.
Robin L Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 jeg har montert dette på to biler. ett sett fra ebay og ett fra gs. ingen måtte limes. ringene var "litt for store" så de står litt i spenn og holder seg fast pga det
Bchris Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Til jobben trenger du: Div Torx jern 2 skruer i toppen over instrumentene på en måte, da er det løst, ta ut dei 2 pluggane i bakkant og du skal ha instrumentene i hånden, da er det 5 torx bak som må løsnes. Då er alt løst og du er klar til å klikke i ringene, alt etter som hvor dem er kjøpt, noen billige sorter må man bruke lim på. GS sine er bare klikk inn Dette har eg gjordt på E46 Matt alu er penest synes eg
Skulebollen Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Tenkte og bestille fra koed når eg handler litt anna snacks.. Dei er vel gjerne berre og klikke på plass dei og da? Chrome og matt alu ringer? Er veldig usikker på ka eg skal velge
mudbug Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Velg matt alu, flott sporty finish +1. jeg sysnes matt alu er penest. Jeg hadde selv matt. alu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå