ehrnst Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Jeg hadde invistert i arp el uansett. Går fint å bytte en og en bolt. Sent from my MIUI.us Sensation 4G using Tapatalk
Kvasi Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Bare å kjøre videre med urørt motor da den har 8.8:1 komp originalt. Det funker fint til 1 bar+ med riktig mapping av MS'et. Mener å ha lest at 320 har 9ognoe i komp?
martinwenberg Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 facelift M20 med doble pakninger? nei, nei...Faren for at dette kommer til å lekke osv er stor, samtidig så vil du få unødvendig lav komp. i forhold til satsningen din, ca 7,6 om du ikke planer toppen, og pakningene er av orginal tykkelse Okei skal bruke en En pakning er 1.88mm, så blir litt over 3mm hvis jeg slenger på begge, kan tenke meg at det blir litt my ja. Er også kjekt å ha en liggende. Hadde begynt å demontere nå, men trenger jo ikke det da siden den som står på nå funker Bare å kjøre videre med urørt motor da den har 8.8:1 komp originalt. Det funker fint til 1 bar+ med riktig mapping av MS'et. Vil anbefale å investere i ARP-bolter når pakningen ryker og du må bytte. Okei. Var bare mye forskjellige meninger om at jeg skulle bruke 2 eller ikke, ble litt i tvil å ville jo være på den sikre siden. Kom meg ikke noe langt idag så skal sette det sammen imorgen
martinwenberg Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Bare å kjøre videre med urørt motor da den har 8.8:1 komp originalt. Det funker fint til 1 bar+ med riktig mapping av MS'et. Mener å ha lest at 320 har 9ognoe i komp? Mener du fortalte meg at det var 9ognoe i komp når jeg leverte lykta til deg. Blir original toppakning, og skal få mappet MS'en riktig
Morty999 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Bare å kjøre videre med urørt motor da den har 8.8:1 komp originalt. Det funker fint til 1 bar+ med riktig mapping av MS'et. Mener å ha lest at 320 har 9ognoe i komp? Mener du fortalte meg at det var 9ognoe i komp når jeg leverte lykta til deg. Blir original toppakning, og skal få mappet MS'en riktig hør med espen sjelderup, bor i fauske. han kan mappe =) om du ikke kjenne rhan så send meg en pm så får du tlf nr hans
martinwenberg Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Hvilken årsmodell er motoren du skal bruke? Er en m20b20 1989 mod
martinwenberg Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Morty: Jeg kjenner Espen, han skulle hjelpe meg med mappinga. Har også pratet med en kar som har ferdig ledningsnett og mapp som jeg kunne få for 1000kr =)
Morty999 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 da blir det nok bra =) må mappes UANSETT så lenge det har vært brukt på en annen motor.
martinwenberg Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Jepp, var usikker på å få en mapp fra en bil som har vært kjørt fra før av, så dette skal mappes på skikkelig hvis. Har også snakket med læreren min på skolen å skal få ta dataspruten dit å lodde den. Han har peiling på slikt så Greit å få litt hjelp fra noen som kan det.
Kristov Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Hvilken årsmodell er motoren du skal bruke? Er en m20b20 1989 mod Da har du 8.8:1 i kompresjon.
martinwenberg Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 Da har jeg endelig fått MS2'en og MTX bredbånds-lambdaen hjem Har snakka med læreren min som er utdannet elektriker og han skulle hjelpe meg å lodde dette på skolen. Han er veldig nøye på alt han gjør, og siden jeg fikset bilen hannes idag, synes han det var rett å hjelpe meg litt Skal koble opp bredbånds-lambdaen nå i helgen, og bare gjøre litt små-stash på bilen. Må vell legge ut bilder da Her er alle duppedittene som skal loddes på selve kortet
joachim sørlie Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 det var nok morro og hente på posten ja, ALLTID digg med pakker, slår nesten aldri feil! gleder meg til og se bilder igjennom prosessen av loddinga, du vett, bilder er kanon
martinwenberg Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 Hehe måtte smile litt når jeg bærte ut pakken ja! Bilder kommer etterhvert. Lambdaen skal på i helga å loddingen begynner kanskje på tirsdag, da vi har verksted på skolen Jeg haster ikke med dette altså, dette skal gjøres på skikkelig hvis, så blir nok å ta litt tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå