Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde invistert i arp el uansett. Går fint å bytte en og en bolt. :)

Sent from my MIUI.us Sensation 4G using Tapatalk

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bare å kjøre videre med urørt motor da den har 8.8:1 komp originalt. Det funker fint til 1 bar+ med riktig mapping av MS'et.

Mener å ha lest at 320 har 9ognoe i komp?

Skrevet
facelift M20 med doble pakninger? nei, nei...

Faren for at dette kommer til å lekke osv er stor, samtidig så vil du få unødvendig lav komp. i forhold til satsningen din, ca 7,6 om du ikke planer toppen, og pakningene er av orginal tykkelse

Okei skal bruke en :P En pakning er 1.88mm, så blir litt over 3mm hvis jeg slenger på begge, kan tenke meg at det blir litt my ja. Er også kjekt å ha en liggende. Hadde begynt å demontere nå, men trenger jo ikke det da siden den som står på nå funker ;)

Bare å kjøre videre med urørt motor da den har 8.8:1 komp originalt. Det funker fint til 1 bar+ med riktig mapping av MS'et.

Vil anbefale å investere i ARP-bolter når pakningen ryker og du må bytte.

Okei. Var bare mye forskjellige meninger om at jeg skulle bruke 2 eller ikke, ble litt i tvil å ville jo være på den sikre siden. Kom meg ikke noe langt idag så skal sette det sammen imorgen :)

Skrevet

Mener du fortalte meg at det var 9ognoe i komp når jeg leverte lykta til deg. Blir original toppakning, og skal få mappet MS'en riktig ;)

Skrevet

Mener du fortalte meg at det var 9ognoe i komp når jeg leverte lykta til deg. Blir original toppakning, og skal få mappet MS'en riktig ;)

hør med espen sjelderup, bor i fauske. han kan mappe =)

om du ikke kjenne rhan så send meg en pm så får du tlf nr hans

Skrevet

Jepp, var usikker på å få en mapp fra en bil som har vært kjørt fra før av, så dette skal mappes på skikkelig hvis. Har også snakket med læreren min på skolen å skal få ta dataspruten dit å lodde den. Han har peiling på slikt så :P Greit å få litt hjelp fra noen som kan det.

Skrevet

Da har jeg endelig fått MS2'en og MTX bredbånds-lambdaen hjem :D Har snakka med læreren min som er utdannet elektriker og han skulle hjelpe meg å lodde dette på skolen. Han er veldig nøye på alt han gjør, og siden jeg fikset bilen hannes idag, synes han det var rett å hjelpe meg litt ;) Skal koble opp bredbånds-lambdaen nå i helgen, og bare gjøre litt små-stash på bilen.

Må vell legge ut bilder da :P

Her er alle duppedittene som skal loddes på selve kortet

y6ejk60fa3w8yza8ahms.jpg

y8ka4h9wrq95ztxhin7w.jpg

bnedfcjhkn63xtbcu7el.jpg

Skrevet

Hehe måtte smile litt når jeg bærte ut pakken ja! Bilder kommer etterhvert. Lambdaen skal på i helga å loddingen begynner kanskje på tirsdag, da vi har verksted på skolen :) Jeg haster ikke med dette altså, dette skal gjøres på skikkelig hvis, så blir nok å ta litt tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...