Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe jepp :) Men siden jeg er 16 år og den ikke er registrert så blir det ikke så mye kjøring hehe :D Eneste jeg har kjøpt til motoren nå er toppakning. Tenkte hvis jeg bestillte dysene og bensintykks-regulatoren så kunne jeg montere alt samtidig. Veit du hvor jeg kan få kjøpt billige dyser og som funker greit? :)

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
dobbel pakning hadde jeg aldri brukt uansett.. kan fint lade 1 bar uten å gjøre noe med komp. sålenge du har riktig blandingsforhold og tenning

Oiaa såppas ja :D Grunnen til at jeg skal bruke dobbel pakning, er for at det er billigere å funker ganske greit, liker også å være på den trygge siden. Har selv en kompis som har gjort dette. Skal også bestille bredbåndslambda og bensintrykks-regulator. Trenger jeg nye dyser for å få korrekt blanding? Eller er det bare å justere på bensintrykks-regulatoren? Takk for svar!

hadde ikke brukt 2 pakninger uansett, det er en dårlig løsning, kjør org.

jeg har 535 dyser om du trenger =) lmm også som du kan bygge om til å funke på din så kan du vell lade 0,8 eller noe slikt..

Skrevet

om du vil ha noe som er billig og funker greitt så kan jeg selge delene som står i ix'en min

Det består av haltech f5 tillegsprut med 2 stk ekstra dyser. Lader 0.5bar og alt annet er som org foruten justerbar btr.

Har også sprell ny turbochip ifra fekzen.se som senker tenningen slik at man kan lade opp til 1bar..

Skrevet
dobbel pakning hadde jeg aldri brukt uansett.. kan fint lade 1 bar uten å gjøre noe med komp. sålenge du har riktig blandingsforhold og tenning

Oiaa såppas ja :D Grunnen til at jeg skal bruke dobbel pakning, er for at det er billigere å funker ganske greit, liker også å være på den trygge siden. Har selv en kompis som har gjort dette. Skal også bestille bredbåndslambda og bensintrykks-regulator. Trenger jeg nye dyser for å få korrekt blanding? Eller er det bare å justere på bensintrykks-regulatoren? Takk for svar!

hadde ikke brukt 2 pakninger uansett, det er en dårlig løsning, kjør org.

jeg har 535 dyser om du trenger =) lmm også som du kan bygge om til å funke på din så kan du vell lade 0,8 eller noe slikt..

Hvis jeg kjører org, er det ikke lettere at motoren ryker da? har jo ikke dreid ned stemplene heller. Hvor mange cc er de dysene på? :)

Skrevet
om du vil ha noe som er billig og funker greitt så kan jeg selge delene som står i ix'en min

Det består av haltech f5 tillegsprut med 2 stk ekstra dyser. Lader 0.5bar og alt annet er som org foruten justerbar btr.

Har også sprell ny turbochip ifra fekzen.se som senker tenningen slik at man kan lade opp til 1bar..

Hører spennende ut ;) Tar kontakt på pm.

Skrevet

Funker fint med original toppakning opptil 0.8 bar :)

Er noen tilfeller hvor det har vært kjørt på 1bar over et par år også uten et eneste feilslag..

Skrevet

Tja, har kjørt turbo på m20b25 med ventil tikking herfra og til månen..

Og det funka knall! Turbo'n tok kvelden etterhvert, ellers ingen problemer :)

Skrevet

Kjørte på 0.8 bar :) Men passer du bare på å varme motor godt samt å ikke peake motoren mye så holder det nok lenge skal du se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...