Kristov Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Det fordelerlokket der er bare å kaste. Den pinnen i midten er fjærbelastet og skal stikke godt ut fra lokket i senter der. Ser ikke ut som om det stikker ut i det hele tatt på det lokket ditt. Ingen i nærheten du kan få låne et lokk og rotor fra?
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 såppas ja. Er ingen i nærheten som har nei, men hvis noen har rotor og fordeler å selge ganske billig så kan dem jo si ifra. Ser faktisk ferdig ut inni der så.
Kristov Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg ville ikke brukt mer tid på å rive meg i håret og feilsøke før du har testet med et fordelerlokk og rotor som er i orden Det at det er helt kølsvart rundt midten der er også en god indikasjon på dårlig kontakt mellom fordelerlokket og rotor.
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 aaah tøft. Ser dem selger fordelerlokk og rotor på biltema. Skal jeg prøve demmes eller?
Kristov Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 aaah tøft. Ser dem selger fordelerlokk og rotor på biltema. Skal jeg prøve demmes eller? Det kan du godt gjøre
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Okei, får svinge innom der idag da
Turbo Touring Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Har du rotert noe på kam eller veiv nå dette har vært av?Mvh Faktisk ja. Men stillte det tilbake idag. Satt registeret på merkene, også satt jeg på dekselet igjen. Du bør sjekke at syl.6 er på vendepunktet samtidig som kammen står på merket. Veiva kan fremdeles stå en runde feil, da den må rotere 720grader for at kammen skal rotere 360grader. Det fordelerlokket så rimelig slitt ut og bør byttes, men hvis det funket når du tok det av er det vel neppe det som er problemet. Mvh
Morty999 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 det er nå umulig å sette denne motoren feil om den står på merkene, siden fordelern følger med kammen så blir det alltid riktig, sålenge merkene er riktige! veiva kan stå en runde feil? hva er det for noe tull? veiva er lik på hver eneste runde.
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Takk for innspill " Turbo Touring", men er ganske umulig å sette det feil. For jeg har aldrig vridd på kammen eller veiva når jeg tok av toppen
Turbo Touring Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Grunnen til dette er størrelseforskjellen på drev på veiv og kam. Men i utgangspuntet, er en runde en runde
Turbo Touring Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 det er nå umulig å sette denne motoren feil om den står på merkene, siden fordelern følger med kammen så blir det alltid riktig, sålenge merkene er riktige!veiva kan stå en runde feil? hva er det for noe tull? veiva er lik på hver eneste runde. Beklager, dette er jo selvfølgelig med reima på. Tenkte litt feil
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Satt og kjeda meg på verkstedet på skola i dag. Så tenkte at jeg skulle få ut fingeren å gjøre noe med dataspruten. Dro hjem å henta den kontakten som skal til ledningsnettet til motoren, og fikk lodda på og merket av hvor di forskjellige ledningene skal Hadde begynt der, men et " før " bilde. Og etter Nå må jeg bare finne et skjema for hvordan ledningene til hjernen i bilen ser ut, altså hvor di ledningene hører til.
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Grunnen til dette er størrelseforskjellen på drev på veiv og kam. Men i utgangspuntet, er en runde en runde Ja, stemmer det. Men mener at jeg ikke har vridd på noe som helst når jeg tok av toppen. Så egentlig skal det vell være umulig at det har vridd seg noe. Men kan jo selvfølgelig sjekke sylinder 6 å alt det der
martinwenberg Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Noen som har et bilde av hvor ledningene til den originale hjernen skal? Tenkte å begynne å koble dataspruten nå, men vill ikke rote meg i motorrommet for å finne det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå