Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å få opp skruemiljøet i garasjen igjen, må vel få investert i sofa snart :D

Og ja, er vel ganske så enkel elektronikk på denne, men fortsatt lærerikt :)

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gøy å få opp skruemiljøet i garasjen igjen, må vel få investert i sofa snart :D

Og ja, er vel ganske så enkel elektronikk på denne, men fortsatt lærerikt :)

Stemmer det! Har vært godt med en "chille krok " og fått inn en sofa og slikt. Så er bare morro at jeg tar på meg jobben :) Er artig å skrue ilamme andre, og ikke minst få stå inne i en garasje ;) Jeg drar faktisk i garasjen i 1 tiden idag. Blir sikkert noen timer :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Ganske lenge siden jeg har oppdatert her nå. Driver som sakt på med en ford mustang, og blir vell ferdig med den idag. Når jeg er ferdig med mustangen, blir det å fikse e30'n og desverre selge den. Må selge på grunn av at vi har flyttet, og har ikke tid eller plass til den. Blir og fikse den før salg, og er bare fordelerlokket som mangler før den er kjørbar.

Hvis noen er interresert i denne så er det bare å si ifra.

Følger med bilen

-Megasquirt 2

-neddreide stempler

- ekstra toppakning (original)

-Sommer og vinterdekk på felg

-angel eyes lykter er montert men følger med originale.

Er noe annet smågreier og som følger med. Kom med bud på PM ;)

Skrevet

Litt bilder fra mustangen :)

sånn så motoren ut. Helt nytt pakningssett som ligger der.

do0rv6shuu7lqwg5m5dr.jpg

Montert begge toppene og begynt med ventilløftere.

irrvptztxlsk7raf842t.jpg

Prøvemontert innsug og Edelbrock forgasser. Begge toppene er ferdig og på plass:)

j3x8d1vut0zbr95fsbh7.jpg

Begynt å lakkere motoren silkematt svart.

pr41n5y7zumi2y0u491e.jpg

Ser at motoren var ganske sliten i lakken, men hadde selvfølgelig pussa ned til en fin overflate før jeg lakka.

m4i72viili159f6icq6v.jpg

Skrevet

Motor ferdig, og klar for å settes inn i bilen! Har faktisk hatt start på den, og er begynt med justering av tenningen. Er ikke mye som gjenstår nå. Skal få tak i termostat og diverse før den er helt ferdig. Litt montering av original stereo må også til ;)

a5ty936wgwhfzwksc1v2.jpg

Skrevet

Synes det blir for dumt å selge bilen nå, har tenkt å få den i strøken stand og få motorrommet til å se skikkelig ryddig å fint ut. Nå som det nærmer seg sommer må jeg vell få den polert og lakkere småe rustflekker osv. Har ikke gjort noe mere med adapteret til dataspruten. Mangler enda en hjerne for å få kontakten fra den.

Gleder meg til å fortsette med e30'n siden jeg har skrudd mye amerikaner i det siste.

Noen som har tips til sommerlook ?

Skrevet

Føler det blir for dumt å selge den nå. Kjøpte den jo for å fikse den opp, og må nesten gjøre det og :) Bra potensiale i bilen så er fullt mulig å få den sånn som jeg hadde tenkt meg når jeg kjøpte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...