Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var på en opphugger igår for å hente det innsuget, men bilen var vekke så har montert mitt innsug nå. Planen er å få start på motoren med original ecu, og blande dyserens i bensinen for å se om det hjelper.

Så forresten en bmw e28 518 på dumpen som så strøken ut! Går det ann å kjøpe biler på opphugger??

Skrevet

Nå er jeg neeesten ferdig med Mustangen så da blir det handling av litt greier! Tror jeg veit hvorfor bilen kutter og smeller. Tappet bilen for bensin og det var greit med vann i den. Så noen store bobler når jeg bare hadde tappet 1 liter sirka. Så med ny bensin tror jeg den skal få avtent greiene. Kom også til å tenke på dette når jeg vaska mopeden her om dagen, og fikk en del bensin i forgasseren. Oppførte seg på akkurat samme hviset som det bilen gjør.

Men for å få start så trenger jeg turbogrenrør, så rop ut hvis noen har billig! :)

Planer videre er:

- Lakkere bilen blå

- Få tak i ny turbo og grenrør

- Sette på originalt eksosanlegg

Og bare få bilen helt i orden :)

Skrevet

Fikk ikke sove inatt så tenkte jeg kunne gå ut å fikse litt på bilen :P Helt siden jeg kjøpte bilen så har halve nøkkelen stått fast inne i tenningslåsen, men etter 1 time med lirking så fikk jeg den ut! Dro til en plass hvor dem kopierer nøkkler, og fikk da en ny som passet som et skudd :) Litt greit å kan ta ut hele nøkkelen å ikke bare en bit når jeg forlater den.

95d7yljtsh1n9h4tyeeu.jpg

har3az80z7ftcp1q68nw.jpg

Ganske glad jeg ikke hørte på andre som sa at jeg måtte kjøpe nytt låssett til hele bilen, for kan tenke meg at det blir ganske dyrt. Brukte 2 tynne fjærer som jeg bøyde til for så å drege den ut. Tar tid men med god tålmodighet så går det til slutt :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Har vell egentlig sakt i 3 måneder nå at jeg skal lakkere bilen, men har begynt å pusse å maskere den nå. Kommer ikke til å lakkere den i original-fargen da jeg ikke synes den er noe fin. Så når jeg først skal lakkere så kan jeg jo velge litt :) Var å kjøpte lakk i går så alt jeg trenger er egentlig i boks.

Skal lage et solid og tett telt med utlufting på ene siden. Våter også golvet og veggene i teltet før jeg lakkerer, da legger støvet seg der og ikke på bilen ;)

Lenge siden jeg har lakt ut bilde av selveste e30'n nå, så her har dere ett :)

jc6hgmlqncwd0818zyf2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...