martinwenberg Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 driver på med bilen enda. Så er noen prosent med tålmodighet igjen Loddet adapteret nå så tror jeg får gnist og start. Har hatt power up dyserens på bilen nå. Startet opp og den tente faktisk bedre sånn av å til noen ganger. Men naboen kom ut å sa at ungene hadde lakt seg så måtte stoppe bråket. Dette var klokka 11 da Skal prøve å starte med dataspruten imorgen, krysser fingrene!!
martinwenberg Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 jepp! Kan hende det blir enklere å beholde den hvis jeg får den til å gå, men e28 er noe jeg har utrolig lyst på, så får se hva som skjer. Hvis noen ringer å gir et bra bud på bilen så er nok den solgt.
Vikingen Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 kanke gi opp no nei, stå på angrer itte nårn drar ivegen
martinwenberg Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 Noen som har erfaring med dette adapteret?? Ser ganske kjekt ut. Eventuelt noen som har liggende?? http://www.diyautotune.com/catalog/bmw- ... p-194.html
martinwenberg Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 Trenger svar FORT feilsøker nå. Blå føler på termostathus skal ha noe med motorstyring og gjøre. Den skal ha 5v men måler bare 1,9-2v der. Den får ikke nok strøm altså. Kan kuttingen ligge her?
martinwenberg Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 Da har jeg fått feilsøkt litt idag. Dagens økt: Ohme og måle blå sensor på termostathus. 1500ohm og 5v, fikk først 2v pga dårlig kontakt der. Rensa alt av ledninger og kontakter med elektronikk-rens, sjekka plugger. Dem var heelt svart, så den får nok for mye bensin. Nappa også ut LMM og den er i orden, samt tomgangsregulator. Så litt på ledningene på innsugs-siden på motoren. TPS, tomgang og LMM er koblet till. Er også ledning for trigger og sensor til turtall. Men det er en ledning som jeg ikke finner ut hvor den skal. 2pins svart " hun " kontakt som kommer ut av samme strømpe som tomgangsregulator osv. Noen som veit hvor denne skal? Kan jo være alt mulig som lager trøbbel så kjekt å finne det ut. Sensor som ligger i bunnpanna er også koblet til. Kan nevne det jeg har sjekket -Lmm -Tomgangsregulator - bensintilførsel inn i innsuget - plugger -rotor/fordeler -TPS -vakumlekasje -Prøvd med dyserens nå -Falskluft -lambdasonde Kommer ikke på noe mer, men er sikkert noe. Noen som har noe tips om hva det kan være? Kan tro det er en eller annen sensor som ligger å plages en plass, men veit ikke hvordan jeg skal se etter Så her står den trygt og godt i garasjen til Apedersen
martinwenberg Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 Noen mener BTR er gåen, den vil ikke lever nok på over et bestemt turtall? Kan dette stemme?
Vikingen Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 den svart mystiske kontakta, skal være antakligvis på ett kullfilter som sikkert ikke sitter i bilen din
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Heeerlig update!!! Nå har jeg gnist på MS! Å den tente 6-7 ganger! demonterte adapteret og lodda det på nyt. Når det var gjort så justerte jeg pot-meterene på ms'en til jeg fikk triggersignal, og da fikk jeg gnist! Er enda noe feil med bensintilførsel da jeg må bruke startgass. Noen skrev noen sider tilbake at jeg må koble om på bensinpumperele og jorde en ledning. Dette skal prøves:) Men nå har jeg gnist å den tenner når den får suppe, så det er framgang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå