martinwenberg Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Vanlig førstegangsreaksjon det. For min del er det mer en selvfølge at det skal starte på første forsøk Haha, du er en luring!! Må bare lære meg mapping nå, for det er vell det siste steget å justere bilen Å siden jeg skal montere MS på volvoen så er det jo greit å få start og. Men lærte jo endel når du var hos meg og da.
martinwenberg Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Hvor lang tid bruker det egentlig å ta før jeg får svar på godkjenningen? Har sendt mail for litt over 1 uke siden men
M|Fjeld Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Fikk brev i postkassa en uke etter å ha sendt mailen
martinwenberg Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Hmm okei. Får bare vente å se da! Venter i spenning
martinwenberg Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Da har jeg fått felgene og eksosen Lakken på kanten på felgene er helt ødelagte så skal slipes ned, sandblåses å lakkeres opp igjen. Er 2-delte ASA felger som kostet 12000 ny fortalte han. Skrua fast en hjulbolt og så innpresset, går sirka kant i kant, men må jo 35mm ut. Adapterene er 35mm så blir nok å se litt teit ut da??
martinwenberg Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Noen som har tips om hvordan jeg kan få av chromen på kantene? Dem er ganske løse rundt halve kanten men på andre halvdelen sitter den bra godt.
E28 Power Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Prøv malingsfjerner, selger på byggevare butikker som coop obs bygg osv
M|Fjeld Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Skaff deg Duxola, sterkt som fy Finnes på Maxbo og lignende
martinwenberg Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 aha nice:) Men problemet er at det er ikke lakk, men en folie som er klistret på(??). Prøvde å steame med høytrykks-spyler idag men var ikke sjangs. Får sandblåseapparat i nestemåned så får prøve med det tror jeg
martinwenberg Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 Jeg og Apedersen hadde en prøvetur på Onsdag. Hadde et lite uhell med at radiatorslangen hoppet av, men sto parkert på shell så fikk fikset det kjapt Får ikke mere ladetrykk en 0.2 nå, så må nok ha en mindre turbo. Begynner å lade på 3500rpm sirka, og vil ha det litt fortere og. Men bilen fungerer ganske greit på veien, og moro å kjøre! Motoren funker veldig fint Blir tatt eu-kontroll på den i nermeste framtid, så er vell en sannsynelighet for at skilter kommer snart!! Hadde jo vært gøy å øvelseskjørt i denne bilen
tommyheimberg Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Morro å se det funker:-), snill Eu kontrollør da håper jeg om du skal Europa godkjenne med turbobygg?, går greit nå eller?, må vell få laga noe svarte spor å filme litt? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
martinwenberg Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 Morro å se det funker:-), snill Eu kontrollør da håper jeg om du skal Europa godkjenne med turbobygg?, går greit nå eller?, må vell få laga noe svarte spor å filme litt?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takker Er vell en kjenning som tar eu-kontroll ja. Hører jo ikke noe fra bt, så like greit å bare få skilter asap Man kjenner det bra på 0.2 faktisk, men regner med jeg vil ha mere snart Film skal bli når jeg får ny eksos, mulig annen turbo og slikt
truckdriver Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Trykk i kjølesystemet? Isåfall så er det jo ikke helt bra. Har du fått montert actuator, eller fortsatt strips? Eventuelt veldig slapp/stram actuator? Og er nybilen min så ugjennkjennelig? Kjørte forbi dere i gata ett par ganger den kvelden, og prøvde desperat å hilse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå