martinwenberg Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Fikk delene fra GS i dag. Sorte DE lykter og tårnstaget btr og turbobleie er også på vei Beklager dårlige bilder, må få Apedersen til å ta noen Kjenner jeg har lyst til å lakkere motorrom fort, samt få tak i nye felger. La også på gul lamin-x film på tåkelysene.
Pedi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 De to bildene der er veldig bra ! Ble bra med de nye lysa, og motorrommet begynner å se rimelig strøkent ut nå... Nice, Pedi'en liker dette...
Larsgunnar Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Fyfaen dette ble bra Martin! Stå på videre!
martinwenberg Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 De to bildene der er veldig bra ! Ble bra med de nye lysa, og motorrommet begynner å se rimelig strøkent ut nå...Nice, Pedi'en liker dette... Tusen takk for det! Begynner å bli fornøyd selv
martinwenberg Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Fyfaen dette ble bra Martin!Stå på videre! Takker! Din begynner å se bra ut den og!
martinwenberg Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Noen bilder Apedersen tok idag
Larsgunnar Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Fifæn, rå! Hvor mye ladetrykk kjører du på nå?
martinwenberg Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Takker veit ikke hvor mye jeg kjører nå. Men maks 0.4
martinwenberg Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Fikk btr og bleien idag! Men er litt usikker på hva som er inn/ut på bensintrykksregulatoren? Går enn kobling på siden og en under
martinwenberg Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 takk! Å da er det slangen som går inn til railen som skal kobles på siden, og ut fra btr og inn til rail?
martinwenberg Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Da har jeg fått klarsignal om å godkjenne turbo i bilen Driver å skal ta ut motoren nå, så fikk gjort en god del idag. Bare å løsne den fra girkassen å dra den ut. Må få lånt meg en garasje når jeg skal lakke motorrommet, motoren skal også overhales litt nå når den først er ute. Skal bytte registerreim, vannpumpe og litt andre greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå