martinwenberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Den potta så litt svær ut? Hehe den er litt stor Men siden eksosen ikke er på plass så henger den skeivt ned. Så når den kommer lenger opp blir det bedre Skal lage ny eksos hele veien, da det er mye frieksos osv.
tommyheimberg Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 endelig! , apropo potta ville jeg lagt den lengere under bilen og så bare skjært en liten ''luke'' eller utsparing i blekket under bakfangeren, da får du potta i grei plasering og den stikker ikke lengere ut en org!
martinwenberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 endelig! , apropo potta ville jeg lagt den lengere under bilen og så bare skjært en liten ''luke'' eller utsparing i blekket under bakfangeren, da får du potta i grei plasering og den stikker ikke lengere ut en org! Ja, er det jeg har tenkt på Men er jo et veldig stort hull der nå, så skal lappe det igjen først, for så å skjære ut et mindre hull
martinwenberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Takk Lars Din begynner å se bra ut og!
martinwenberg Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 xxr002 Har siklet på dem lenge, å dem er ikke så alt for dyr heller
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Bare å handle! Her er felga påe30en min Fikk ikke jekka dem lenger opp i hjulhuset
martinwenberg Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 [ Bilde ]Bare å handle! Her er felga påe30en min Fikk ikke jekka dem lenger opp i hjulhuset Se der ja! Hvor kjøpte du dem? Lyst å få dem billigst mulig selvfølgelig, så må sjekke diverse nettsider
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 BCracing.no Meget god service hos dem! Handla på en lørdags kveld klokken 23 og fikk levert felga på døra hjemme neste dag
martinwenberg Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Såppas Skal selge litt småting jeg har liggende før jeg handler felgene, men håper pengene strekker til fort Er ikke helt klart om det blir xxr002 enda, men det er stor sannsynlighet
martinwenberg Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Da var endelig bilen inne i en "garasje" Fikk bruke verkstedet på skolen for å gjøre bilen ferdig, så det blir bil igjen av denne! Begynte litt idag med å koble sammen ledningsnettet i motoren, samt skru fast dynamo og startmotor. Det som skal gjøres er å få motor + motorromm komplett, få sveiset giroverføringen å bygge ny eksos. Morro å skru e30 igjen
APedersen Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Godt å se at den står inne, sikkert moro å skru igjen, i allefall i skoletiden! Gleder meg til updates!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå