Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den potta så litt svær ut? :P

Hehe den er litt stor :P Men siden eksosen ikke er på plass så henger den skeivt ned. Så når den kommer lenger opp blir det bedre ;) Skal lage ny eksos hele veien, da det er mye frieksos osv.

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

endelig! :D, apropo potta ville jeg lagt den lengere under bilen og så bare skjært en liten ''luke'' eller utsparing i blekket under bakfangeren, da får du potta i grei plasering og den stikker ikke lengere ut en org! :D

Skrevet
endelig! :D, apropo potta ville jeg lagt den lengere under bilen og så bare skjært en liten ''luke'' eller utsparing i blekket under bakfangeren, da får du potta i grei plasering og den stikker ikke lengere ut en org! :D

Ja, er det jeg har tenkt på :D Men er jo et veldig stort hull der nå, så skal lappe det igjen først, for så å skjære ut et mindre hull ;)

Skrevet

BCracing.no ;) Meget god service hos dem! Handla på en lørdags kveld klokken 23 og fikk levert felga på døra hjemme neste dag :applause:

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var endelig bilen inne i en "garasje" :D Fikk bruke verkstedet på skolen for å gjøre bilen ferdig, så det blir bil igjen av denne! Begynte litt idag med å koble sammen ledningsnettet i motoren, samt skru fast dynamo og startmotor.

Det som skal gjøres er å få motor + motorromm komplett, få sveiset giroverføringen å bygge ny eksos. Morro å skru e30 igjen :)

pysbo349utkepen3in3x.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...