Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet
dem skal i teorien ikke si noe på den, men det gjør alle. så jeg hadde ikke giddi, la eksoshuset stå igjen å ta ut turbodelen, sett på ett blendelokk og sett luftfilteret på ic'n ;)

Det ville eg ogprøvd:-p

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bra du står på selv om du har hatt en del motgang.. nettopp lest gjennom hele tråden å ser ut som du lærer mens du holder på å d likar vi! Kom med bilder av to feite striper i skoleverkstedet ;)

Skrevet
dem skal i teorien ikke si noe på den, men det gjør alle. så jeg hadde ikke giddi, la eksoshuset stå igjen å ta ut turbodelen, sett på ett blendelokk og sett luftfilteret på ic'n ;)

Hmm vil det gå? :)

Skrevet
Bra du står på selv om du har hatt en del motgang.. nettopp lest gjennom hele tråden å ser ut som du lærer mens du holder på å d likar vi! Kom med bilder av to feite striper i skoleverkstedet ;)

Jo takk :) motgang hører vell med et slikt prosjekt har jeg sjønt ;) hehe, hadde vært kult å lakt igjen noen striper, men får vell smake på det etterpå da :P

Skrevet
jeg var på biltilsynet med det sånn. så det burde jo i teorien gå

Hmm okei, er jo verdt et forsøk da :) ikke store jobben heller. Hvordan er det med å ta av den delen da? Kommer ikke inn til lageret da nei? Så vil ikke skade turboen eller noe?

Skrevet

Er jo ikke noe turbo der i den forstand da lengere.. Kan tenke att han på verkstedet ler litt av deg å sier på pause rommet, " haha veit dere hva eller i dag hadde jeg innom en fyr som hadde laga wannabe turbo på bilen sin satt på eksoshus grenrør ic osv men uten kompressorhus".. Men bortskjett fra det skal han vell egentlig ikke si noe:-p.. Han skjønner sikkert sitt, men i teorien er det jo ingen turbo der:-p

Skrevet
jeg var på biltilsynet med det sånn. så det burde jo i teorien gå

Hmm okei, er jo verdt et forsøk da :) ikke store jobben heller. Hvordan er det med å ta av den delen da? Kommer ikke inn til lageret da nei? Så vil ikke skade turboen eller noe?

skader ingenting nei, du skrur av di 6 skruene som er på eksoshuset mot turboen, så drar du forsiktig ut selve turbodelen, kan hende du må banke litt, men passe på så du ikke bulket noen av eksospropellbladene..

så lager du bare ett lokkd u skrur fast i di 6 skruene. vips ferdig :P

må jo ta bort oljeslange osv da såklart men eksosdelen er da klar.

Skrevet

hvorfor det ? sålenge han har i org dyser og org chip så går det fint

EDIT: hvilken modell er denna? må kanskje ha katalysator osv denne ?|

Skrevet

Okei. Er 89 mod så den har katalysator originalt. Men når jeg fjerner selve turbodelen så blir det jo ikke noe forskjell på avgass testen :)

Skrevet

Okei. Er 89 mod så den har katalysator originalt. Men når jeg fjerner selve turbodelen så blir det jo ikke noe forskjell på avgass testen :)

nei, men har dne kat nå da ?

Skrevet

nei, men har dne kat nå da ?

Ja det har den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...