Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gjort litt idag :) Monterte olje inn/ut til turbo og monterte trykkrøret igjen. Startet opp bilen og plystret en del lettere enn den forrige turboen ;) Bare å få laget downpipe og montert resten av eksosen + få tak i ekstern wastegate å montere :)

Bilde av hvordan det ser ut nå, ting skal bli fikset opp i osv etterhvert :P

e59fewomhytc87nuiqsp.jpg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
haha. plutselig ville alle fortelle åssen de lufta kjølesystemet:P

Kjekt for min del, for jeg var usikker på hvordan man gjorde det! :)

Finns flere metoder, men står du skikkelig fast så bare å spørre :)

Skrevet

Siden dag 1 har bilen stått å brukt strøm når tenninga har vært av. Dette har vært ganske irriterende siden batteriet blir utladdet, og skal nå få fikset det. Feilsøkte i 5 min idag, og det er kun tomgangs-regulatoren som står å durer. Det går en stor ledning med rund kabelsko på + på batteriet.

Denne har 3 ledninger inni seg. 1 tykk rød og 2 tynne røde ledninger. Den tykke røde går til tomgangsreg og di 2 andre går til bensinpumpe rele eller hovedrele. Når jeg drar ut relèet til tomgangs-regulatoren, stopper duringen og den trekker ikke strøm. Har testet relèet og det funker. Noen som har peiling om hva det kan være? Kan tenke meg kortslutning mellom de ledningene eller noe. Noen som har innspill? :)

Skrevet
mål om det står konstant styrestrøm inn på relet da:) viss det gjør det er det jo bare og fortsette på den lednigen til du finner feilen;)

Ja. Styrestrøm, er det grønn ledning eller? Veit du om styrestrøm er 85 eller 86 på releet? Husker ikke helt det der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...