Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herregud jeg misunner deg å bare mangle sånne småting som lyspærer før EU-kontroll :P

Føler at min bil står i staver i forhold :lol:

Hehe men du må tenke at jeg har hatt ute min motor 2 ganger å fikset mye med ledningsnett selv. :) er godt å ha småting igjen. Veit du hvor ledningene til takluka gjemmer seg? Er ikke strøm dit å veit ikke hvor ledningene går :(

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Herregud jeg misunner deg å bare mangle sånne småting som lyspærer før EU-kontroll :P

Hehe men du må tenke at jeg har hatt ute min motor 2 ganger å fikset mye med ledningsnett selv. :) er godt å ha småting igjen. Veit du hvor ledningene til takluka gjemmer seg? Er ikke strøm dit å veit ikke hvor ledningene går :(

går sikkert ned på høyre A-stolpe :)

Skrevet

går sikkert ned på høyre A-stolpe :)

Ja, kan tenke meg det :) Men prøvde å se litt bak cd-spilleren og fant ikke ledningene der. Så er der jeg plages litt :(

• 2 weeks later...
Skrevet

Da kan jeg krysse av noen "småfeiler" på lista mi :)

Har fikset føreu-kontroll

- skiltlys

-Ryggelys

-Bremselys

-Parklys

-nærlys

-langlys

-blinklys

-Eksos

Og noen andre småting. Har hatt avfetting under motoren og slikt sånn at det ble rent og fint :)

Det jeg har igjen er:

- tåkelys.....

Her har jeg et lite problem. Mangler et relè som er til tåkelysene. Kjøpte og feile pærer. Trodde det var H1 men var H3.

Bilen ellers funker som den skal. Bruker ikke olje eller vann og går rent og fint. Kontrollen blir som sakt i begynnelsen av Mai så håper det ikke er så mye under bilen som er galt :)

-

Skrevet

Da var bilen levert til EU-Kontroll! Kjenner fuglene i magen nå, og veit at jeg kommer til å få noen feil. Bilen begynte selvfølgelig å puttre når vi kjørte, så den går bare på 5 sylindre.. Skal aldri mer handle denso plugger, da jeg bare har vært plaget med dem. NGK blir neste når pengene kommer inn :)

Skrevet

Da har jeg vært på EU-kontroll på Autokon på Fauske. Det gikk ikke så bra som jeg trodde, da sjefen ikke holdt på de ordene han sa til meg. Dem skulle altså ikke se på turboen dersom det ikke var effektøkning når eu-kontrollen skulle taes. Jeg fikk feil på Motor, senkesett og eksos. Fikk også 2'er feil på at nærlyset var feil innstilt! Skal legge ut bilde av mangellappen senere idag. Men fikk nå en fin prøvetur med bilen iværtfall :) Det var ingen feilslag med bilen og den går ganske greit :)

lbv4o3658ggvjj0apwpv.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...