martinwenberg Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Herregud jeg misunner deg å bare mangle sånne småting som lyspærer før EU-kontroll Føler at min bil står i staver i forhold Hehe men du må tenke at jeg har hatt ute min motor 2 ganger å fikset mye med ledningsnett selv. er godt å ha småting igjen. Veit du hvor ledningene til takluka gjemmer seg? Er ikke strøm dit å veit ikke hvor ledningene går
Larsgunnar Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Sant! Dessverre... Har sveiveluke selv, så har aldri plukka på elektrisk luke
evovrs Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Herregud jeg misunner deg å bare mangle sånne småting som lyspærer før EU-kontroll Føler at min bil står i staver i forhold Hehe men du må tenke at jeg har hatt ute min motor 2 ganger å fikset mye med ledningsnett selv. er godt å ha småting igjen. Veit du hvor ledningene til takluka gjemmer seg? Er ikke strøm dit å veit ikke hvor ledningene går går sikkert ned på høyre A-stolpe
martinwenberg Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 Herregud jeg misunner deg å bare mangle sånne småting som lyspærer før EU-kontroll Føler at min bil står i staver i forhold Hehe men du må tenke at jeg har hatt ute min motor 2 ganger å fikset mye med ledningsnett selv. er godt å ha småting igjen. Veit du hvor ledningene til takluka gjemmer seg? Er ikke strøm dit å veit ikke hvor ledningene går går sikkert ned på høyre A-stolpe Ja, kan tenke meg det Men prøvde å se litt bak cd-spilleren og fant ikke ledningene der. Så er der jeg plages litt
martinwenberg Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Da er det bare spredere og eksosanlegg som gjenstår før eu-kontroll. Prøver å fikse mest mulig før eu selvfølgelig, så slipper jeg mange unødvendige feiler. Tok et par bilder idag
martinwenberg Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Da kan jeg krysse av noen "småfeiler" på lista mi Har fikset føreu-kontroll - skiltlys -Ryggelys -Bremselys -Parklys -nærlys -langlys -blinklys -Eksos Og noen andre småting. Har hatt avfetting under motoren og slikt sånn at det ble rent og fint Det jeg har igjen er: - tåkelys..... Her har jeg et lite problem. Mangler et relè som er til tåkelysene. Kjøpte og feile pærer. Trodde det var H1 men var H3. Bilen ellers funker som den skal. Bruker ikke olje eller vann og går rent og fint. Kontrollen blir som sakt i begynnelsen av Mai så håper det ikke er så mye under bilen som er galt -
martinwenberg Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Da har jeg bestillt time til eu-kontroll torsdag 2.Mai klokken 12 bare å gjøre siste finish før jeg tar den dit
martinwenberg Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Klokken 12 er jo jeg på jobb Hehe Hehe ja men måtte bare bli sånn. Fredrik kjører den nedover, så kan jo heller jeg å du kjøre litt på dagen
martinwenberg Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Ja trykkrøret må jeg ta av før eu, så blir ikke morro å kjøre den til Autokon uansett
martinwenberg Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Da var bilen levert til EU-Kontroll! Kjenner fuglene i magen nå, og veit at jeg kommer til å få noen feil. Bilen begynte selvfølgelig å puttre når vi kjørte, så den går bare på 5 sylindre.. Skal aldri mer handle denso plugger, da jeg bare har vært plaget med dem. NGK blir neste når pengene kommer inn
martinwenberg Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Da har jeg vært på EU-kontroll på Autokon på Fauske. Det gikk ikke så bra som jeg trodde, da sjefen ikke holdt på de ordene han sa til meg. Dem skulle altså ikke se på turboen dersom det ikke var effektøkning når eu-kontrollen skulle taes. Jeg fikk feil på Motor, senkesett og eksos. Fikk også 2'er feil på at nærlyset var feil innstilt! Skal legge ut bilde av mangellappen senere idag. Men fikk nå en fin prøvetur med bilen iværtfall Det var ingen feilslag med bilen og den går ganske greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå