svartbekk Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Det var en idiot som hadde tømt et pulverapperat over bilen min.. Hva kan skje og hva kan jeg gjøre? Farlig for lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Ikke bra i det hele tatt. Bilen begynner fort å ruste, elektrisk sliter etc. Hvis di får tak på. Eller vet hvem det er bør du bruke alle midler for å få erstatning Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 har hørt flere biler som har blitt kondemdert av dette. spesielt om det er inni bilen. :S så ut som en sykt fin e36 du har forresten : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Må prøve å få løst dette. Er jævlig kjett! Vet hvem det er og alt Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Vist det er kommet pulver på elektriske komponenter så må de inn på rens/ syrebehandling. Gjælder for øvrig også hjemme i hus. Vis ikke så er levetiden sunket betraktelig noen komponenter slutter og fungere med engang de er blitt berørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Skal sjekke når jeg kommer hjem igjen.. Men pulveret hadde stivna så det satt fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Kan jeg få spørre hva det er slags mongo som tar seg friheten til å gjøre slikt på andres biler? Folk som ikke har respekt for andres eiendom og eiendeler skulle vært .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 fyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå