Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt angel eyes fra gs.

Har en 99 mod e46 med xenon.

Ledninger til parklys må kappes for å få detta til å passe.men hva er pluss og minus av ledningene på den originale pæreholderen? ene ledningen er brun,andre er blå med svart strek.er det vanlig å ta bort parklys,eller bruke begge samtidig?

forresten.blir angel eyes godkjendt i en eu kontroll?:-)

Skrevet

Finnes milliardvis av slike tråder på forumet, søk.

Og ja parklys fjærnes ringene erstatter jo det.

Eu kontroll tar deg ikke på slikt, så lenge det er lys.

+ og - finner du enkelt ved og ta ett multimeter og måle.

Skrevet

Brun er minus, var i hvert fall det på min. Vet ikke om jeg ville kappet ledningen. Kanskje heller stjele strøm fra parklys ledningen? (husker ikke hva den dingsen heter, men du får tak i den på clas ohlson/biltema.).

Da jeg installerte angel eyes fra gs, så tok jeg ut parklyspæren, er ikke noe fint å ha den i fremdeles.

Sånn som jeg forstått det, så skal ikke det være noe problem å få godkjent angel eyes så lenge de to ringene er inne i samme lyktehus, noe de vil være på E46.

OBS: Hvis du har lyktespyler, så vil jeg anbefale å tømme for spylervæske før du kobler av lyktespyleren :-P

Skrevet

Bare å klippe å skjøte. bare kapp med litt lengde igjen på sokkelen til parklys så du har å skjøte på om du vil det igjen. vil ikke anbefalle strømtjuv da det ofte blir irr og dritt i den over tid. Det blir godkjent uten problem:D

• 7 years later...
Skrevet

Jeg har bare en "gaffel" sann lednings gaffel ting tang stappet i + kontakten til park lys og egen jording til angle eyes. Da kan du enkelt bytte mellom orginale og angleeyes etter hvert som staten skitvesen tvinger deg til å gå tilbake til orginale park lys. Har måttet gjort det ett par ganger no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...