Enes Yakici Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 lest igjennom hele tråden din jeg nå, rå bil!! gleder meg til motoren er ferdig montert i bilen! stå på
freddalur Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Skrevet Mars 26, 2014 Da har jeg starta maskinen har fått feber i fra helvette i skrivende øyeblikk så har ikke fått gjort noe mere med bilen, men håper på testtur til helga/neste uke Film: https://www.facebook.com/photo.php?v=495216683911244&set=vb.351062224993358&type=2&theater
Ivrig86 Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Jævlig til størrelse på snurra Hva er forventa hk?
Knugen Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Dette er rett og slett LIKER Ola!!!! GrattisGøy med Partyeksos Når er bremsedato? Sees vi på Våler i Mai da??
freddalur Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Skrevet Mars 27, 2014 Dette er rett og slett LIKER Ola!!!! Grattis Gøy med Partyeksos Når er bremsedato? Sees vi på Våler i Mai da?? Gøy med sikkelig eksos ja Bremsedato er 23-24april Har lyst til å dra på Våler ja, men får se hva økonomien sier om det, har hatt litt utgift i vinter kan en trygt si... Jævlig til størrelse på snurra Hva er forventa hk? Må ha en såppas til penis forlenger når utstyret er lite vettu Satser på 1000-1000whp
Ivrig86 Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 Da er det bare å vente på film Og tall fra bremsing Gøy med sikkelig eksos ja Bremsedato er 23-24april Har lyst til å dra på Våler ja, men får se hva økonomien sier om det, har hatt litt utgift i vinter kan en trygt si... Må ha en såppas til penis forlenger når utstyret er lite vettu Satser på 1000-1000whp
freddalur Skrevet April 14, 2014 Forfatter Skrevet April 14, 2014 Tenkte ikke jeg skulle oppdatere noe før jeg var ferdig bremsa men kan jo ta ei lita ei alikavell Dro ivei på fredag på Tuningsentret Disel Power for å dra noen drag for å se om bilen holdt, og det gjorde den, allerede på 1,1kg(som er grunntrykket mitt har jeg 780whp Så kom vi til 1,7bar, og da hadde vi 922whp og 965wnm. Men på det pullet fikk jeg tenningsbank pga dynamoen tok kveld på det draget + at en siliconslange hoppet av på ene gassspjeldet, så dette lover godt Her har jeg lasset av og klar for å kjøre i dynorommet(tett henger er meeeeeget oppegående!) Her er gutta klare for å høre s54 turbo synge på 8000rpm(hadde på racer eksosen for å få litt sikkelig lyd) Her er tilslutt kurven på det siste draget, helt sinnsykt rått register selv med den svære turboen, og som dere ser står effektkurven å peker oppover! Så dro jeg til kimreitan her på forumet og fikk meg en 4hjuls kontroll, stor takk for hjelp Nå er bilen ferdig satt sammen og fått på skistativet, så nå blir det påskefjellet, nermere bestemt oppdal Så blir det ny bremsing etter påske. BMW E30 325 reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Satan det e ett sykt fint register på den motorn
Laudrup Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Ja spoler ikke detta, så vet ikke jeg Sent from my iPhone using Tapatalk
M3 Yngve Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Gromt som fy. Men så like hk og nm var da ? Er ikke kammene stilt ?
freddalur Skrevet April 15, 2014 Forfatter Skrevet April 15, 2014 Rakk ikke å forske så mye på kammer pga dynamoen tok kveld dessverre, men blir vell ennda råere neste uke. Da går turen til PPF Skårholen reagerte på dette 1
M3 Yngve Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Ser sykt fin ut det registeret. Skal bli gøy å se PPF gutta trylle med vanosene også . Så etter det, er det vel bare sjåføren det skal stå på da Bjanne reagerte på dette 1
freddalur Skrevet April 15, 2014 Forfatter Skrevet April 15, 2014 Ser sykt fin ut det registeret. Skal bli gøy å se PPF gutta trylle med vanosene også . Så etter det, er det vel bare sjåføren det skal stå på da Ja, den ser helt syk brutal ut. Blir gøy å ratte denne i sommer, må gå an å få rundt hjula med denne
freddalur Skrevet April 22, 2014 Forfatter Skrevet April 22, 2014 Da har jeg vært ut å testa bilen litt, fått kjørt 50mil med den nå og den går som f..... med engang det blir ladetrykk så er det rett på sperra Men nå er bilen lastet opp, og jeg og Roger drar til PPF for å få tyna maskinen Sånn står den nå, ferdig opplasta så avgang er kl 22.30 ikveld Tok også bilen på vekta en kveld for å se hva den veide tross komplett intriør med ekstra lyd isolering. Så over til første test-tur, og den gikk 12mil sørover til Oppdal i påska for å stå på ski og være bajas på afterski, bilen gikk smertefritt tur retur med ski på taket, her står jeg og co pilot utenfor Skifer Hotell når vi kom fram, hvem sier en 1000hp ikke er et framkomstmiddel? Etter en fuktig påsketur dro jeg til Surnadalen for å sjekke hvordan Jørgen_a lå an med bilen sin, går fint på rolig kjøring Dro også innom tisetn for å ha noen å kjøre sammen med nedover, her er et lite stemmningsbilde fra turen Så imorgen blir det gøy å se hva for en effekt vi klarer å få ut av motoren, kommer vell mest sannsynlig til å stoppe seg på 1600cc dysene desverre, men det holder nok til å få produsert røyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå