///Mysild Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 nei da... skraper bare under der når veien er skikkelig dritt så i byen, og andre plasser jeg kjører, er det ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Skjønner Den er vel såpass nærme forhjulene at den omtrent løfter seg parallelt med forhjulene. Hvor kjøpte du x-brace fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 det stemmer jeg handla den fra ebay for 800-900 tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Får vel kjøpe en sånn jeg også. Takk for all info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Sant det, men det er jo så driiitflaut når bilen skraper i bakken og det er folk rundt Haha. flaut er det da langt i fra, det viser bare at en kjører stil. Det skal være lavt og det er ikke lavt før en er anig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 @Reef89, hadde det vært en "liker"-knapp på innlegget ditt hadde jeg trykket på den! Synes denne bilen er rimelig perfekt slik den er nå jeg, hvertfall når du får på riktige dekk og fjerner klistret! Og jeg er ikke spesielt glad i e36, men en coupe som er gjort de riktige tingene med kan bli - ja, slik som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 flaut er det da langt i fra, det viser bare at en kjører stil. Det skal være lavt og det er ikke lavt før en er anig. Jo, jeg synes det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Hvordan funker da mottoet ditt Torek? meg bekjent er en inch/tomme ca 2.5cm. så du sier man skal kunne rulle på 0.625 cm......? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Det er avstand mellom dekk og skjermbue, seff. Trodde jo de fleste skjønte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 e36 vil ha chassiet i bakken før dekket er i innerskjermen (med mine dekk iaf)... trodde de fleste visste det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ja, men så sitter jo hjula dine midt under bilen også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 okey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hva lurer du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 bare siden hjulene mine er midt under bilen... jeg kan jo space de ut, siden jeg har chamberen på maks negativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Kan ikke si annet en, at det er en meget flott E36 Personlig tror jeg kanskje det hadde vært kult med tyskflagg stripene over frontfanger eller lingnene. Jeg så noe slikt på en sort bil en gang, og det var drittøft, bryter litt med alt det sorte. Hvordan understell er det på bilen egentlig? mvh Sigurd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå