TerjeA Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ser egentlig greit ut.. Men du har wg returen litt nære turboen syns jeg. Men vil egentlig tro att dette skal funke. Sjekk opp lekasjer og om det er noe galt med wg. Er ikke altid like bra disse kina wg. Hva er bakdel med å ha wg returen så nermt turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Dette ser bra ut!! Hvor stor er downpipen din, og hva trapper du ned til nede med flensen? Liker det nye turbovalget ditt, dette ser ut til å gå i riktig retning og høres ut so det lader positivt trykk tidlig. Er det bra med trøkk på 0.9 eller har du planer om å øke laddet? Bare slenge på hengerfeste no og komme å hente bimmeren her til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Takk for det Downpipen er 3,5" som går over til 3" eksos Har plan om å øke trykket litt ja, men blir ikkje med det første trur eg.. kjører uten dumpventil for tiden, så er vell ikkje heilt bra for turbo med store ladetrykk da. River fint laust i 3 gir ved gasspådrag på fuktig vei med 0,9 så litt futt er det no vertfall Tenkte meg ein tur til Eikås med bilen på søndag så får me sjå om den klarer seg :-) Ja ein delebil er alltid greit å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Er det noe greier på eikås på søndag? Hvem arrangerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Bergen gatebilklubb arrangerer kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Oki, greit å vite Eg er bortreist på jobb og har ingen kjøreklare biler uansett bortsett fra en mazda 6 2.0d, så hadde vel ikke hatt muligheten uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Synd :/ hvordan går det med 535en din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Det går vel greit, men det blir lenge mellom hver gang jeg pirker i den. Mangler retur på turbo, og sveise rør til wastegate og tilbake i eksosen. Samt bytte hjerne og dyser og sånt, men det bør jo gå greit. Rekner med jeg må ha en ny starter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 ja du er no hjertelig velkommen i verkstedet ungdom! må henge i så rekker du neste kjøring på eikås som er i mai! eg satser på å ha e30en kjøreklar til søndag om eg ikkje møter på noe store hindringer, men har hørt rykter om at det er meldt skittvær :/ Terje, 3.5"-3" høres forsåvidt fornuftig ut det..får vel noenlunde fornuftig lydnivå på skuten då og det fløder til en god del effekt uten at det struper for mykje i den enden blir jo spennande å se bilen i aksjon om du kommer på søndag, og må få med deg mathias også i sin bil! Ang dump så er det vel helst å anbefale å få på ein ja, så du ikkje plager turboen for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Du heng og sleng her inne du og ja! Mai er planen å få inn litt jobbing på kjerra, men då er det plutselig mc-vær og alt mulig anna so skjer óg.. Jaja, går seg vel til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Kommer på søndag ja kanskje like greit med våt bane for eg har av ein eller annen grunn nesten ikkje meir bakdekk igjen.. må sjå om eg får tak i nåke nytt Mathias må ha ny klutch før søndag, så me får no sjå om han får fingen ut å gidder å bytte den! hoho Noken som har ein grei dump liggende å slenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 I dag har bilen fått seg ny olje i diff, girkasse og motor Har også fiksa speedometeret. Oppdaga når eg hadde bilen i lufta at alle skruene til stikkakslingane inn på diffen hadde løsna ca ein runde.. :S Er det vanlig å måtte låse disse med loctite eller lignende? Har også fått lagd ein 100mm luftekanal fra hullet til grøftelyset og opp til luftfilteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 viktig å fikse på andre ting en turbon også ! nye bensinrør og greier også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Blei kjempe bra da der ! Forresten så orker eg skifte clutch ! Føle meg klar for Eikås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Har sjøl vert borti at boltene bakker ut ja, lock tight er fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå